kenjoswe Postat 9 januari 2007 Dela Postat 9 januari 2007 Hej alla, Jag har en gammal monosynth Roland SH-09. http://www.synthmuseum.com/roland/rolsh901.html Den funkar utmärkt men funderar på att göra mig av med den. Vad kan den vara värd? /Kent J. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
neriks Postat 9 januari 2007 Dela Postat 9 januari 2007 Min gissning är att du borde kunna få mellan 200 - 400 Euro för den om du säljer den på ebay ... beroende på skick ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 januari 2007 Dela Postat 9 januari 2007 sälj den till mig istället.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 januari 2007 Dela Postat 9 januari 2007 (redigerat) Enligt Vintagesynth.com så är den värd runt $350 .. Och Sonicstate.com säger att den är värd runt US$390, så du kan nog få några slantar för den 🥰 .. du får gärna skänka den till mig dock, om du tycker den är i vägen 🙂 /Daniel Redigerat 9 januari 2007 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Enligt Vintagesynth.com så är den värd runt $350 ..Och Sonicstate.com säger att den är värd runt US$390, så du kan nog få några slantar för den 😳 .. du får gärna skänka den till mig dock, om du tycker den är i vägen 😉 /Daniel jag var först...!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saddox Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Runt 4 papp om du hittar rätt köpare. Den är ju snarlik SH-101 i uppbyggnaden(minus sequencer), och har ett skönt ljud. Och SH-101 brukar ju gå för ca 4500 kr.. eller däromkring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.