tAUG Postat 7 februari 2008 Postat 7 februari 2008 Kazoo och Barytonsaxofon det är mumma det!! 😛 Jaa! Tänk er jimi hendrixs crosstown traffic utan kazoo 😎😮 eller världen utan bary- eller tenorsax 😲
CarlML Postat 10 februari 2008 Postat 10 februari 2008 (redigerat) Folk klagar på dragspel...det är ju grymt! Kan bero på att jag är uppväxt med det i släkten så det påminner mig om mina rötter. Sen finns ju french accordeon som har en helt annan "flavour", lyssna tex på soundtracket till Amelie from Montmartre och se om du vill klaga sen...😉 Ett annat coolt dragspels framträdande: Jag växte upp med en hel del sånt här: (lite knackigt spelad denna men ändå) ...härligt!😉 Vad gäller fula instrument så är nog det jobbigaste att lyssna på någon som är tondöv som försöker sjunga.;/ Redigerat 10 februari 2008 av CarlML
Novembernatt Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
Johan Svensson (oregistrerad) Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 (redigerat) Gammal tråd, men jag måste ändå säga att det finns ett instrument jag inte kan med i något väder. Tamburin. Triangel som ovan nämnts är förvisso inte mångsidigt, men jag tycker det har sin plats i vissa låtar. Tamburin dock har jag aldrig upplevt som annat än störande. Redigerat 9 augusti 2012 av Johan Svensson
Frekvensspektrumanalysator Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 (redigerat) Steel Drum. Fyfan. Redigerat 9 augusti 2012 av Frekvensspektrumanalysator
DaCriLL Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 helt chockad att elgitarr nämns flera gånger, med tanke på hur ortoligt annorlunda en elgitarr kan låta från låt till låt. men men. har svårt att välja ett, verkar som de flesta instrument kan låta bra i rätt sammanhang.
van Caine Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Jag har aldrig hittat ett instrument jag inte gillat, spelat på rätt sätt. En gnälligt spelad fiol kan till och med ha sin plats ibland, men gnälliga människor är enbart vidriga. 1
Umemagnus Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Jag har aldrig hittat ett instrument jag inte gillat, spelat på rätt sätt. En gnälligt spelad fiol kan till och med ha sin plats ibland, men gnälliga människor är enbart vidriga. Så sant! 1
Guitar Nilsson Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Otamatone är mycket annorlunda... Länk till youtubefilm när nån spelar på ett sånt instrument? Har jag aldrig hört talas om, tror jag.
D Vibe Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 helt chockad att elgitarr nämns flera gånger, med tanke på hur ortoligt annorlunda en elgitarr kan låta från låt till låt. men men. Isåfall är jag mer chockad över att synthen nämns med tanke på att den kan låta .. hur som helst ..
DaCriLL Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Isåfall är jag mer chockad över att synthen nämns med tanke på att den kan låta .. hur som helst .. ja den med.
hellfog Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Personligen vet jag inte om det är något instrument jag inte gillar, och är väldigt chockad över alla instrument ni inte gillar. Fiol, Synth, Gitarr 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.