Jump to content
Annons

oidentifierbart

Recommended Posts

pulsen (oregistrerad)
Postat (redigerat)

LÅTNAMN: oidentifierbart

ARTIST/GRUPP: david fahlgren

GENRE: tech-nåt

LÅTLÄNGD: 7:18

PRODUCENT: david fahlgren

FORMAT: mp3

STORLEK: 6.7mb

STATUS: färdig demo

LÅTLÄNK:

köpte battery3 igår och fick massive i julklapp.

allting som låter är battery eller massive 😆

Redigerat av pulsen
Annons
Postat

Shenna!

Låter skitskojj detta 😆

Svårt att recensera eller kritisera för att det är riktigt oidentiferbart ^^

klar ljubbild och ett unikt sound, lite strings och galna effekte hade inte skadat..

ha det

/Robin

Postat

Det här var tyvärr inte alls min stil av musik. Tycker att det blir alldeles för enformigt. Strukturen känns inte så jätterolig. En grundslinga där något nytt läggs till en gång i minuten i 7 min. tycker jag personligen blir lite småtrist. Men det kan vara att det bara är jag som inte förstår.

pulsen (oregistrerad)
Postat
Det här var tyvärr inte alls min stil av musik. Tycker att det blir alldeles för enformigt. Strukturen känns inte så jätterolig. En grundslinga där något nytt läggs till en gång i minuten i 7 min. tycker jag personligen blir lite småtrist. Men det kan vara att det bara är jag som inte förstår.

det har du ganska rätt i. men det är väl lite meningen med sån här musik. man ska hitta det ultimata gunget och det ska va så jävla bra att det kan pågå utan ändring i flera dar utan att man lessnar på't.

det händer inte så mkt i låten, men det bidrar ju till att kontrasterna blir lite bättre. som när basen hoppar in vid 1:27 eller när cp-ljudet tillkommer vid 4:20

Postat

det har du ganska rätt i. men det är väl lite meningen med sån här musik. man ska hitta det ultimata gunget och det ska va så jävla bra att det kan pågå utan ändring i flera dar utan att man lessnar på't.

det händer inte så mkt i låten, men det bidrar ju till att kontrasterna blir lite bättre. som när basen hoppar in vid 1:27 eller när cp-ljudet tillkommer vid 4:20

Jo det klart. Stod jag på ett dansgolv inte helt nykter så skulle det nog funka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.