Linkowich Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Whitney Houston verkar vara i behov av pengar... Förutom sina gamla hattar och jeans säljer hon av sina musikprylar. Vad sägs om Whittans gamla Tannoymonitorer eller Lexicon PCM42or? 🙂 http://ajwauctions.com/index.cfm?fuseactio...s&AuctionID=321 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Fruktansvärt sorgligt... ...tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belsebub Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Fruktansvärt sorgligt... ...tycker jag. Kan bara instämma 😠 Och det skulle inte förvåna mig om det blir bäst betalt för underkläderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 (redigerat) Jag kan ju iof förstå att hon säljer av musikprylarna. Kommer kanske inte till användning så mycket för att ha dom kvar. Men att hon däremot säljer sina priser är ju väldigt sorgligt. De är ju inga hon bara kan köpa tilbaka direkt. Redigerat 8 januari 2007 av lavrell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Av listan att döma så har hon tre stycken Schimmels transparenta flyglar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Av listan att döma så har hon tre stycken Schimmels transparenta flyglar 🙂 ...och så undrar folk varför CD-skivor är dyra! Sorry, det var ett lågt skämt men ändå. Visst är det tragiskt samtidigt som det visar att vem som helst kan bli missbrukare, oavsett talang, framgång eller pengar. Kommer hon att kunna komma igen tro's? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MindWarp Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Kommer hon att kunna komma igen tro's? Inget är ju omöjligt, men jag tror hennes odds är rätt små. Hon behöver någon som aktivt tar henne ur det hon håller på med. Tragiskt. Ja. Men vem har sagt att livet är rättvist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Vem vill ha Bobby Browns awards? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Vem vill ha Bobby Browns awards? tänkte precis kommentera detta.. varför sälja av allt!? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glaskatten (oregistrerad) Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Whitney är nog inte i så stort behov av pengar, handlar nog mer om att få en nystart i livet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Whitney är nog inte i så stort behov av pengar, handlar nog mer om att få en nystart i livet... Läste någonstans att hon faktiskt var pank. Kommer dock inte ihåg vart jag läste det så ni har all anledning att vara källkritiska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pulsen (oregistrerad) Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 hon har rätt mkt prylar iaf 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 hon har rätt mkt prylar iaf 😆 Fast inte länge till 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glaskatten (oregistrerad) Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Whitney är nog inte i så stort behov av pengar, handlar nog mer om att få en nystart i livet... Läste någonstans att hon faktiskt var pank. Kommer dock inte ihåg vart jag läste det så ni har all anledning att vara källkritiska. Jag tror att hennes produktionsbolag har fått finansiella problem, men det behöver inte betyda att hon själv är pank. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pulsen (oregistrerad) Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 (redigerat) HAHAHA varför i hela fridens namn äger hon en sån här? Northfield 36" Vertical Band Saw Redigerat 8 januari 2007 av pulsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glaskatten (oregistrerad) Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 HAHAHA varför i hela fridens namn äger hon en sån här? det är alltså hennes produktionsbolags tillgångar som säljs och de lär ju ha haft nytta av den när scendetaljer t.e.x. har konstruerats.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.