3millimetersPlektrum Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Hej alla! Jag är: Pöjk. Ålder: Mellan 15 och 30 😎 Intressen: Måste jag säga det? Bästa band: Pink Floyd. Ögonfärg: Alla regnbågens färger 🙂 Spelar: Gitarr (bra på) Trummor (bra på) Bas (ibland, bra på) Piano (mindre bra på) Munspel (sådär) Xylofon/Vibrafon (kul). Gör på fritiden: Spelar gitarr och försöker spela in så mycket som möjligt. Också lyssnar på Pink Floyd. Favoritmusik: Avant-Garde, fri-improvisation och frijazz. Och engelsk prog/psych-rock (Pink Floyd, Yes, du vet...) Varför jag blev medlem på Studio forum: Därför att jag ville ställa en fråga (se under avdelningen Hårdvaruinstrument: Elektriska instrument). Hårfärg: [skriv rimligt svar här] Övrig fakta: Jag har 147GB med Pink Floyd grejjer på datorn. + Att jag har en mycket trög dator, fattar inte vad det kan bero på... Dääääär var min långa och tråkiga presentation avslutad! Var gärna god och skriv ett schysst svar på min fråga på avdelningen Hårdvaruinstrument: Elektriska instrument, så vore ni gulliga 🙂
ynot Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 välkommen liteYes är ju inte fel inte pinkfloyd heller.. Hällsningar Ynot
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Hej! Vad betyder Hårfärg: [skriv rimligt svar här]? Vem ska göra det och hur? Välkommen.
Hellpig Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Hej å välkommen! (... se nu till att editera bort kommentaren om 147 GB Pink Floyd innan det här förbandlas till en piratkopieringstråd! 🙂)
Who the fuck is billy Jo? Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Hej å välkommen! (... se nu till att editera bort kommentaren om 147 GB Pink Floyd innan det här förbandlas till en piratkopieringstråd! 🙂) haha 🙂
3millimetersPlektrum Postat 8 januari 2007 Trådstartare Postat 8 januari 2007 Hej! Vad betyder Hårfärg: [skriv rimligt svar här]? Vem ska göra det och hur? Välkommen. Det betyder ungefär som "ingen kommentar". 😱 Hej & Tack!
Emulator Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Välkommen!!! Och , man kan ju faktiskt ha 147Gb säkerhetskopia på sina egenhändigt inspelade DVD från TV, JÄTTESTORA bitmaps med bilder etc 😉 För piratkopiering är väl olagligt?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.