DrRobert Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Hej! jag söker en basist som kan lägga basgång på en låt jag skrivit. Jag söker något av det funkiga slaget. Låten är inspelad i rätt takt från början till slut men vissa saker ska jag lägga om, alltså ny sång och så, men inget som ändrar formatet på låten. hör av er vid intresse så skickar jag låten. Samarbetet görs gärna via internet och du måste så klart ha inspelningsmöjligheter :-) Ha det bra!
Bassebas Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Jag kanske är intresserad, har dock inga alla grejor just nu (kablar o dylikt). Men får jag höra låten så kanske jag kan lägga på lite bas åt dig så småningom 😎 Har du en färdig basgång eller är det meningen att tex. jag ska komma på en? 🙂
DrRobert Postat 7 januari 2007 Trådstartare Postat 7 januari 2007 Hej! Jag har ingen färdig basgång och den som vill göra detta får fria händer! Skulle helst vilja se att det går lite snabbt då jag lätt tappar intresse för en låt om det går för lång tid .... adda mig på msn om ni vill höra låten: Beatlefan82@hotmail.com ha det bra!
sixties Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 jag skulle kunna göra ett försök men det blir inte funk, för det kan jag inte spela.
Bassjov Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Jag spelar en hel del funk om du är intresserad av mina tjänster. Har komplett inspelningsstudio hemma. PM:a om det är av intresse.
Bassjov Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 kanske lite sent påtänkt, såg just datumet då det var postat 😱 Annars är jag öppen för alla förslag om nån behöver baspålägg. Jag har ca 10års erfarenhet både live och i studio. Det är bara att PM:a. Spelar dom flesta stilar, läser noter och har hyfsat gehör. Rock´n Roll John
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.