discobrallan Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 đ Vilket program kan bĂ€st kombinera funktioner som multikanalsinspelning, alltsĂ„ flera kanaler simultan inspelning i kombination med smidig anvĂ€ndning av audio, dvs klipp & klistra fĂ€rdiga wav-filer...?? AnvĂ€nder nu Magix music maker 2003, det funkar ok, men jag saknar just möjlighet att lira in trummor pĂ„ typ 6 kanaler. Det vore skoj.
Lindeberg Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 Spontant skulle jag svara Cubase, Àven om jag inte anvÀnt programmet just sÄ (multikanalsinspelning). JÀttebra vad gÀller klipp-Ä-klistra i wav-filer, finns massor av finfina funktioner...
Egghuvud Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 HÄller med. Cubase eller Nuendo. Man mÄste ha ett ljudkort med mÄnga ingÄngar bara.... men det var vÀl sjÀlvklart.
Henke Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 Adobe Audition 1.5! Helt klart det smidigaste och mest lĂ€ttarbetade program jag har stött pĂ„ för sĂ„vĂ€l multikanalinspelning som redigering đ
Tokas Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Spontant skulle jag svara Cubase, Àven om jag inte anvÀnt programmet just sÄ (multikanalsinspelning).JÀttebra vad gÀller klipp-Ä-klistra i wav-filer, finns massor av finfina funktioner... Jag sjÀlv skulle ocksÄ vÀlja Cubase. Jag har dock bara anvÀnt det till multikanalinspelning, dÀr det funkar hur fint som helst. Klippa och klistra har jag aldrig testat i större skalor.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.