Jump to content
Annons

Till Claes!

Mantel

Recommended Posts

Annons

Forumet har faktiskt en bra fungerande meddelande tjänst. Tryck fram en användares profil och leta upp texten privat meddelande (eller klick PM längst ned i dennes inlägg). Lycka till. 😄

(Låter detta bli ett svar i tråden, så att andra som eventuellt undrar samma sak och råkar läsa tråden får svar på frågan. ) 😄

Dela på andra sajter

Hej, måste bara fråga vad du har för uppkoppling på servern där dina miktester ligger. För det ständigt segt å tanka dom, 16 kb/s tankar jag i nu 😄

Som sagt - PM finns... 😳

Nåja - jag testade nyss och kom upp på ca 350kb/s - så det beror nog mycket på hur många som är inne samtidigt. Servern ligger i USA, eftersom det är det enda sättet att få så mycket plats och så mycket trafik så billigt - och det är en delad server, så det finns många faktorer som spelar in. Hade jag hittat något webhotell i Sverige som håller vettiga priser, så hade jag förstås hellre lagt det där - men jag har hittills inte fått förslag på lägre än ca 1000:-/månad för motsvarande utrymme och trafik. Jämfört med de 7USD jag betalar per månad för mina 9GB utrymme och 50GB trafik, är det väldigt svårt att motivera en så hög kostnad som de svenska webhotellen tar - även om det kanske hade blivit bättre...

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.