milton Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 (redigerat) Ett tips för alla som har en sån här till sin dator: är att dra hem det här lilla programmet, så kan man få fjärrkontrollen att styra vad som helst, till exempel sin sequencer. Just nu styr jag record, stop, play, forward & rewind i Logic från vart jag vill i rummet. Sjukt smidigt när man är ensam och spelar in en bit från datorn! Redigerat 6 januari 2007 av milton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 fan va fint!!! går den på IR eller blåtand?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 6 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 6 januari 2007 Tror varken eller - det är inte blåtand, men nån slags radio för den studsar på väggar t.ex. och det gör väl inte IR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 (redigerat) Tror varken eller - det är inte blåtand, men nån slags radio för den studsar på väggar t.ex. och det gör väl inte IR? ir måste man vända sändaren mot mottagaren för att de ska funka... skumt.. har den ngn slags breakoutlåda?? asså ngt grejj man kopplar ex. i usb:n?? edit: hej jag kan knappt skriva! Redigerat 6 januari 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Tack för tipset! 😄 IDF: Man verkar kunna beställa mottagare så att det fungerar på äldre macar utan inbyggd ir-mottagare, i nyare macar finns det inbyggt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Tack för tipset! 😄 IDF: Man verkar kunna beställa mottagare så att det fungerar på äldre macar utan inbyggd ir-mottagare, i nyare macar finns det inbyggt. ok!! men det är ir då elr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Ja precis! Men vad som slår mig nu är att det finns en applikation som heter Salling Clicker (finns både till PC och Mac), som gör att man kan använda sin bluetooth utrustade mobil som fjärr till iTunes. Det borde ganska så enkelt kunna gå att konfigurera det för andra uppdrag.... nåt man borde höra av sig till dem om..... hmmmm 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Ja precis!Men vad som slår mig nu är att det finns en applikation som heter Salling Clicker (finns både till PC och Mac), som gör att man kan använda sin bluetooth utrustade mobil som fjärr till iTunes. Det borde ganska så enkelt kunna gå att konfigurera det för andra uppdrag.... nåt man borde höra av sig till dem om..... hmmmm 😄 haha så lata alla e.. själv kör jag med mitt tangentbord till min mac!!!!!! det funkar jättebra!! 🙂😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Näe, de e ganska praktiskt, typ diska i köket och kan styra iTunes till 100% från mobilen 😄 http://www.salling.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 Hihi, jag satt och pillade i garageband igår och förbannade apple över att jag inte kan styra uppspelning och så med "den lilla dildon" som jag kallar den! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 SÅNN HAR AJG 😄:D haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 januari 2007 Dela Postat 8 januari 2007 Näe, de e ganska praktiskt, typ diska i köket och kan styra iTunes till 100% från mobilen 😎http://www.salling.com/ ok..själv har jag bara bra musik så jag behöver aldrig byta låt... 🙂 kör inte ens iTunes som primär musikspelare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.