Andreas L Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 Är det någon som vet en bra plugg för spectrumanalys, att koppla in på vilken kanal som helst för en extra koll när öronen börjar bli trötta? Jag vill ha en som visar "Bars" (som i winamp) och inte något fladdrigt streck som man blir trött av att titta på...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 Kolla in Spec. Långt ifrån fantastisk, men gör vad den ska...
VacUm Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 (redigerat) http://www.concretefx.com/QSpectrum.zip 😛 Lustigt.. Blev nog samtidigt Nattis.. Direktlänk till pluggan här iaf.. Redigerat 11 augusti 2004 av VacUm
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 11 augusti 2004 Postat 11 augusti 2004 Vill gärna infilka att jag aldrig fått igång pluggen i vst-dx wrapper, bara i Cubase.
Andreas L Postat 11 augusti 2004 Trådstartare Postat 11 augusti 2004 Gott! Precis en sådan jag letade efter! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.