berra_- Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Hallå. Jag har mest läst och inte skrivit så mkt hittills här men man kanske skulle presentera sig (: Jag heter Johan men alla kallar mig Berra, varför får ni fråga er själva om ni nu anser att ni hör till alla (: Jag har spelat i band och hållt på med musik i ca 7år men nu har jag även tagit steget till att snickra ihop en liten hemmastudio hemma (: Får se hur det går. Väldigt trevligt forum annars måste jag säga (: Tack för kul läsande.
Fidden Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Hej och välkommen! Om du skriver smileysarna åt andra hållet, så blir det bilder av dom -->
tbruce Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Hej och välkommen!Om du skriver smileysarna åt andra hållet, så blir det bilder av dom --> 🙂 Vilket förmodligen är anledningen till att han inte gör det... Hej Berra.
berra_- Postat 6 januari 2007 Trådstartare Postat 6 januari 2007 Hej och välkommen!Om du skriver smileysarna åt andra hållet, så blir det bilder av dom --> 😄 Vilket förmodligen är anledningen till att han inte gör det... 😲 Hej Berra. Haha, helt rätt (: Hej hej på alla (:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.