Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Visst går det fint. Jag rekommenderar att du bränner som UDF. Det kommer fungera i OS X, men inte i OS 9 och nedåt.

När vi gjorde de medföljande cd-skivorna till tidningen, gjorde jag mastern med tre filsystem (ISO/UDF/HFS) så att samtliga operativsystem skulle kunna läsa informationen.

Postat

tackar!

Är nämligen så att jag frånsagt mig allt vad internet heter på min muiskdator.

Men har tillgång till en ansluten iMac burk.

Så man kan laddaupp demos o skicka filer till folk vid samarbeten!

Tackar Olsberg!

Postat
Visst går det fint. Jag rekommenderar att du bränner som UDF. Det kommer fungera i OS X, men inte i OS 9 och nedåt.

När vi gjorde de medföljande cd-skivorna till tidningen, gjorde jag mastern med tre filsystem (ISO/UDF/HFS) så att samtliga operativsystem skulle kunna läsa informationen.

Hm...

Tycks inte funka trots att jag brände min RW i UDF.

När jag stopparin min skiva i iMacen så spottardenut den bara sådär huxflux.

kanske inte den cdn i iMacen som nog är rätt gammal inte klarar DVD-RW?

Postat

Är enheten gammal så är det inte säkert att den kan ta emot nya dvd+/-rw. Ta också reda på om den är begränsad till att hantera + eller -.

Om det inte är stora mängder data som ska flyttas, går det ju använda cd-rw istället. Eller ett usb-minne.

Postat
Är enheten gammal så är det inte säkert att den kan ta emot nya dvd+/-rw. Ta också reda på om den är begränsad till att hantera + eller -.

Om det inte är stora mängder data som ska flyttas, går det ju använda cd-rw istället. Eller ett usb-minne.

så är det nog.

Har en mp3spelare med tillräkligt med minne, men denna funkar ej med mac:s

haha

ett projekt med mer än 20 audiospår tar lite mer plats än en cd-rw.. men för mp3 går det ju kalas!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.