EkenMusiX Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 (redigerat) Tjenare! Min hemsida har precis blivit uppdaterad! đČ den jobbas fortfaraned pĂ„ samt finslipas osv, men i stora drag Ă€r den klar! berĂ€tta gĂ€rna vad ni tycker om den! passa pĂ„ att skriva i GĂ€stboken ocksĂ„! đ http://www.ekenmusic.tk Redigerat 6 januari 2007 av EkenMusiX
Pluffo Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 (redigerat) Du borde nog inte sova sĂ„ mycket pĂ„ engelskalektionerna đ Annars sĂ„ var hemsidan fin tycker jag. Redigerat 6 januari 2007 av Pluffo
EkenMusiX Postat 6 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 6 januari 2007 Du borde nog inte sova sĂ„ mycket pĂ„ engelskalektionerna đ Annars sĂ„ var hemsidan fin tycker jag. hahahaha đ du har vĂ€l rĂ€tt đ tack iaf
ThomasJ Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 den var vÀl fin.. men jÀkligt tom. NÀstan trÄkigt tom. Men men! den funkar!
EkenMusiX Postat 6 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 6 januari 2007 den var vĂ€l fin.. men jĂ€kligt tom. NĂ€stan trĂ„kigt tom.Men men! den funkar! ok tack!, kommer fyllnad đ
ThomasJ Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 den var vĂ€l fin.. men jĂ€kligt tom. NĂ€stan trĂ„kigt tom.Men men! den funkar! ok tack!, kommer fyllnad đ mendu.. rykten sĂ€ger att det inte Ă€r du som kodat sidan.. hahaha
EkenMusiX Postat 6 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 6 januari 2007 den var vĂ€l fin.. men jĂ€kligt tom. NĂ€stan trĂ„kigt tom.Men men! den funkar! ok tack!, kommer fyllnad đ mendu.. rykten sĂ€ger att det inte Ă€r du som kodat sidan.. hahaha stĂ€mmer đ det Ă€r Nexustwins đł mycket tacksam mycket tacksam!
Moberg Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 (redigerat) Fin sida! đ Det Ă€r nyttigt att sova har jag hört.... đ Jag Ă€r inget engelskageni, men sĂ„ hĂ€r hade jag skrivit... Hi. My name is Erik, i am now 15 years old. I produce a lot of music in various styles, mostly Dance, House and Trans. I started playing the guitar at age of 10. (I started to lern how to play the guitar at the age of 10) Below you'll find links... (SnĂ„lt med metal pĂ„ din sida đ) m.v.h Moberg EDIT; Jag Ă€r inget svenskageni heller đ Redigerat 6 januari 2007 av Moberg
EkenMusiX Postat 6 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 6 januari 2007 Fin sida! đ Det Ă€r nyttigt att sova har jag hört.... đ Jag Ă€r inget engelskageni, men sĂ„ hĂ€r hade jag skrivit... Hi. My name is Erik, i am now 15 years old. I produce a lot of music in various styles, mostly Dance, House and Trans. I started playing the guitar at age of 10. (I started to lern how to play the guitar at the age of 10) Below you'll find links... (SnĂ„lt med metal pĂ„ din sida đ) m.v.h Moberg EDIT; Jag Ă€r inget svenskageni heller đ HEY! đ jo tack för engelskan đ metalen, hade jag tĂ€nkt spara till (förhoppningsvis) Rytmus, om man kommer med i nĂ„got band dĂ€r đ och starta lite mer dĂ€r med den genren đ men möjligtvis sĂ„ kan jag vĂ€l ha nĂ„gra lĂ„tar döljda bakom nĂ„gon "My Rock/Metal Productions"-lĂ€nk đ (tycker inte metal passar sĂ„ bra till sidan) đ //Eken tack
Martin Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 (redigerat) ta bort palmerna. eller vill du att din musik förknippas med nĂ„got sĂ„ ytligt som solnedgĂ„ngar? đ Redigerat 6 januari 2007 av chilone
EkenMusiX Postat 7 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 7 januari 2007 ta bort palmerna. eller vill du att din musik förknippas med nĂ„got sĂ„ ytligt som solnedgĂ„ngar? đ inte en chans đ de stĂ„r stadigt och mysigt đ
kakelugn Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 hej EkenMusiX SjÀlv heter jag ekengren men kallar mig för kakelugn. va inne o lyssnade pÄ din sida det svÀnger. lyssnade pÄ Eken - Stay here whit me och hade lite svÄrt att uppfatta pianoslingan samtidigt som det var gitarr. dom verkar liggga i samma nivÄ eller frekvens. men annars vart den bra kepp on rocki'n MVH KAKELUGN
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.