Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

* LÅTNAMN: Proto

* ARTIST/GRUPP: Ototou

* GENRE: Ambient/world/industri/psyakdelisk/whatever/vem fan bryr sig

* LÅTLÄNGD: lagom

* KOMPOSITÖR: Simon Hermansson

* PRODUCENT: Simon Hermansson

* INSPELNINGSÅR: 2007

* FORMAT: mp3

* STORLEK: lagom där med

* STATUS: E väll klar sådär.

Jävligt roligt projekt detta med Ototou. Natt-grejjer, när man e inspirerad och inte har något att göra under nätterna dvs. Grymt.

01_Proto.mp3

Annons
Postat

Jo, jag bryr mig. Tugnt, mysko, kanonljud, fantasifullt och händelserikt som vanligt. Gillar mest de där worldambientgrejjorna som hörs i början.

Postat (redigerat)

Jo, jag struntade i hollywood-dramaturgin. Tänker mig mer som historier när jag gör låtar. Sväva igenom epoker som bara ögon. Tack föra era snälla ord 😆 btw hör ni vilket ljud som en gång var ett piano från början? 😄

Edit: mer text

Redigerat av newform
Postat

tjena!

riktigt cool låt med många sköna ljud som far runt. Stör mig bara på en sak och det är elguran som kommer i runt 2.40. Passar inte alls till låten utan gör att det mer låter som nån slags sekvensmusik till beverly hills eller dylikt. Synd när allt annat är så snyggt.

MVH

//Conan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.