newform Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 * LÅTNAMN: Proto * ARTIST/GRUPP: Ototou * GENRE: Ambient/world/industri/psyakdelisk/whatever/vem fan bryr sig * LÅTLÄNGD: lagom * KOMPOSITÖR: Simon Hermansson * PRODUCENT: Simon Hermansson * INSPELNINGSÅR: 2007 * FORMAT: mp3 * STORLEK: lagom där med * STATUS: E väll klar sådär. Jävligt roligt projekt detta med Ototou. Natt-grejjer, när man e inspirerad och inte har något att göra under nätterna dvs. Grymt. 01_Proto.mp3
equality Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Jo, jag bryr mig. Tugnt, mysko, kanonljud, fantasifullt och händelserikt som vanligt. Gillar mest de där worldambientgrejjorna som hörs i början.
stajo Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Snyggt! Gillar bäst fram till 2.40. Fiolen är ju kanon. Ett härligt ljudlandskap.
MJInc Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Gillar introt som varar de första 34 sekunderna, men det lurar mig fullständigt. Bara väntar på när värsta drivet ska dra igång 😄 .....å så blir det bara soft soft soft.... 😲 //Micke...
newform Postat 6 januari 2007 Trådstartare Postat 6 januari 2007 (redigerat) Jo, jag struntade i hollywood-dramaturgin. Tänker mig mer som historier när jag gör låtar. Sväva igenom epoker som bara ögon. Tack föra era snälla ord 😆 btw hör ni vilket ljud som en gång var ett piano från början? 😄 Edit: mer text Redigerat 6 januari 2007 av newform
conanbarberaren Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 tjena! riktigt cool låt med många sköna ljud som far runt. Stör mig bara på en sak och det är elguran som kommer i runt 2.40. Passar inte alls till låten utan gör att det mer låter som nån slags sekvensmusik till beverly hills eller dylikt. Synd när allt annat är så snyggt. MVH //Conan
newform Postat 6 januari 2007 Trådstartare Postat 6 januari 2007 hehe okej 😲 synd att du inte gillade det, själv tycker jag det är en rolig kontrast. lite corny på nått sett. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.