Jump to content
Annons

Rejält pissigt...


lonewind

Recommended Posts

Annons

Förfan. När jag var inne i programmerarsvängen satt man ju dygn i sträck och nördade... Fingrarna var kalla som istappar och pulsen var temejfam obefintlig. Det var nog inte bra. Fast nu sover jag lite mer. Det är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är oftast pigg om sentimmarna, som nu t.ex, trots en hyfsat aktiv dag och man gick upp i tid imorse.

Kan kroppens dygnsklocka gå fel? Känns som den försöker korrigera till egen dygnsrytm.

Kroppens klocka justerar ju sig efter ljus och mörker vad jag vet så visst kan den nog gå fel.

Som tur är finns det ju forum som denna och jag hittade nyss tråden med roliga videoklipp och det har helt klart förgyllt den här vakna natten... men jag har inte gjort någon nytta än...

Degar ni bara på nätterna eller passar ni på att få saker gjorda?

Link to comment
Dela på andra sajter

Degar ni bara på nätterna eller passar ni på att få saker gjorda?

Just nu är jag bara lite full. Annars degar jag mest. Jobbar lite ibland. 😱

Som fan... har du vunnit på hästar eller... kanske skrivit titellåten till vänner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Degar ni bara på nätterna eller passar ni på att få saker gjorda?

Just nu är jag bara lite full. Annars degar jag mest. Jobbar lite ibland. 😱

Som fan... har du vunnit på hästar eller... kanske skrivit titellåten till vänner?

Haha... Nejdå. Jag knegar på om dagarna.. 8-17. Erhåller pissig lön och har pissig bostad i ett pissigt område. Hästar kan jag inget om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...