lonewind Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 ... att inte kunna sova... men man får onekligen en del gjort! Man kanske skulle börja knarka något skönt piller 😱 Någon annan som fastnat i helt vridna dygnstimmar?
milton Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Är oftast pigg om sentimmarna, som nu t.ex, trots en hyfsat aktiv dag och man gick upp i tid imorse. Kan kroppens dygnsklocka gå fel? Känns som den försöker korrigera till egen dygnsrytm.
Danabacken Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Någon annan som fastnat i helt vridna dygnstimmar? Oja! 😱
ChromaWoods Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Förfan. När jag var inne i programmerarsvängen satt man ju dygn i sträck och nördade... Fingrarna var kalla som istappar och pulsen var temejfam obefintlig. Det var nog inte bra. Fast nu sover jag lite mer. Det är bra.
lonewind Postat 6 januari 2007 Trådstartare Postat 6 januari 2007 Är oftast pigg om sentimmarna, som nu t.ex, trots en hyfsat aktiv dag och man gick upp i tid imorse. Kan kroppens dygnsklocka gå fel? Känns som den försöker korrigera till egen dygnsrytm. Kroppens klocka justerar ju sig efter ljus och mörker vad jag vet så visst kan den nog gå fel. Som tur är finns det ju forum som denna och jag hittade nyss tråden med roliga videoklipp och det har helt klart förgyllt den här vakna natten... men jag har inte gjort någon nytta än... Degar ni bara på nätterna eller passar ni på att få saker gjorda?
ChromaWoods Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Degar ni bara på nätterna eller passar ni på att få saker gjorda? Just nu är jag bara lite full. Annars degar jag mest. Jobbar lite ibland. 😱
lonewind Postat 6 januari 2007 Trådstartare Postat 6 januari 2007 Degar ni bara på nätterna eller passar ni på att få saker gjorda? Just nu är jag bara lite full. Annars degar jag mest. Jobbar lite ibland. 😱 Som fan... har du vunnit på hästar eller... kanske skrivit titellåten till vänner?
ChromaWoods Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Degar ni bara på nätterna eller passar ni på att få saker gjorda? Just nu är jag bara lite full. Annars degar jag mest. Jobbar lite ibland. 😱 Som fan... har du vunnit på hästar eller... kanske skrivit titellåten till vänner? Haha... Nejdå. Jag knegar på om dagarna.. 8-17. Erhåller pissig lön och har pissig bostad i ett pissigt område. Hästar kan jag inget om.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.