Emulator Postat 2 februari 2007 Trådstartare Postat 2 februari 2007 tacdk ska ni ha allihop! Så ni gillar mina gamla kläder bättre? mm.....min bror emaxII med klaviatur e ju snygg oxo.....
Emulator Postat 5 februari 2007 Trådstartare Postat 5 februari 2007 hej hopp! 🙂 Hälsade du just på dig själv? 🙂 heh, nix. På föregående hälsare 🥰 så personlighetsklyvd äro jag icke ännu.
Alex-n Postat 5 februari 2007 Postat 5 februari 2007 (redigerat) Du verkar vara en härlig prick! Välkommen, trots att jag själv är en nykomling ;D Redigerat 5 februari 2007 av Alex-n
Harmonica mike Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Tjena. Nu är du fast..Detta forum är starkt beroende framkallande..Dra medans du kan,om ett halv år finns det ingen återvändo 🙂 Mvh Micael
Dividend Postat 25 maj 2007 Postat 25 maj 2007 Ja, du Emu! Det verkar bli som vi snackade om på msn häromdan... VÄLKOMMEN! Själv presenterade jag mig 2005. Men en kort (rekursivt erhållen 😲 ) presentation inuti din presentation: "Bor i Kina, använder skaletracker som keyboard, klickar in noterna i Cubase, det som erhålls låter som filmmusik eller avantgarde-klassisk musik. Fyllde 30 nyss... 😆 Öh och så älskar jag alla former av musik. Eller snarare: tycker inte illa om."
DrivKraft Postat 25 maj 2007 Postat 25 maj 2007 Det är många som hälsar och jag vill inte vara sämre! 😆 VÄL KOMMEN ska Du vara, å de varmaste! 😲
Emulator Postat 25 maj 2007 Trådstartare Postat 25 maj 2007 fantastiskt, helt plöotsligt efte månader av tomhet hälsar alla igen, fanken va trevligt 😲
Emulator Postat 4 januari 2008 Trådstartare Postat 4 januari 2008 Fyller ju ett år här på forumet idag 😉 tack för all hjälp till alla som... hjälpt...ja 😛
Björn Olsberg Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Men grattis å tårta å presenter och tacksjälv! Trevligt att ha dig här!
Emulator Postat 4 januari 2008 Trådstartare Postat 4 januari 2008 Nämen olsberg, et par nya monitorer...inte hade du behövt 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.