Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Var tvungen att bidra lite också.....

framförd på trummor. We will rock you, såklart! 3 år gammal här, för ett år sedan.

(Youtube fixade inte att behålla min film i synk bara 😳 )

Annons
Postat
I övrigt spelar hon på Korg MS-20 (Legacy).

Underbart Thomas!

Det där kommer bli kul för henne att lyssna på om 10-15 år. 🙂

den härliga polyrytmiken

😏

Drum'n'bass!

Postat

framförd på trummor. We will rock you, såklart! 3 år gammal här, för ett år sedan.

(Youtube fixade inte att behålla min film i synk bara 🙁 )

Min nya idol! 😮

Postat

(Youtube fixade inte att behålla min film i synk bara  😎 )

Min nya idol! 😕

Ja han har stil 😄 Wernborg, kan du inte lägga upp den riktiga videofilmen någonstans så man får bild+ljud i synk?

Postat
Ja han har stil 🥰 Wernborg, kan du inte lägga upp den riktiga videofilmen någonstans så man får bild+ljud i synk?

Här kommer en länk till filmfilen. Den är 36 mb så två-tre minuters nerladdning får ni räkna med om er bandbredd tillåter förstås. 🙂

Josef trummar

Postat
Ja han har stil 🙂 Wernborg, kan du inte lägga upp den riktiga videofilmen någonstans så man får bild+ljud i synk?

Här kommer en länk till filmfilen. Den är 36 mb så två-tre minuters nerladdning får ni räkna med om er bandbredd tillåter förstås. 😛

Josef trummar

Fantastisk percussionist 😛🙁😆

Gillar han fortsatt trumspel? Min dotters musikintresse går i vågor...jag har löst det så att jag har ordnat en pyssle&kladdhörna i samma stora rum jag har musikgrejjorna i. På det sättet kan hon känna sig lite delaktig, och ibland får man helt enkelt avbryta när det är dags för lite 4-års jam istället, vilket ju också är skitkul! 😄

Rock on!

😆

Postat
Ja han har stil 🙂 Wernborg, kan du inte lägga upp den riktiga videofilmen någonstans så man får bild+ljud i synk?

Här kommer en länk till filmfilen. Den är 36 mb så två-tre minuters nerladdning får ni räkna med om er bandbredd tillåter förstås. 😆

Josef trummar

Fantastisk percussionist 🙂😳😆

Gillar han fortsatt trumspel? Min dotters musikintresse går i vågor...jag har löst det så att jag har ordnat en pyssle&kladdhörna i samma stora rum jag har musikgrejjorna i. På det sättet kan hon känna sig lite delaktig, och ibland får man helt enkelt avbryta när det är dags för lite 4-års jam istället, vilket ju också är skitkul! 😄

Rock on!

😆

Han har väl ett gott allmänintresse, men framför allt gillar han att dansa. Han är fyra nu, men däremot håller jag på hans lillsyrra (1,5) som älskar att sitta med vid pianot. 😄

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

BÄTTRE ÄN ALLT PÅ SVENSKTOPPEN OCH DET MESTA PÅ MTV!

"Jag har glömt bort alla mina sånger, men sjunger ändå."

Genialt och djupare än vi någonsin kan förstå.

😎

Redigerat av musik
Postat
BÄTTRE ÄN ALLT PÅ SVENSKTOPPEN OCH DET MESTA PÅ MTV!

"Jag har glömt bort alla mina sånger, men sjunger ändå."

Genialt och djupare än vi någonsin kan förstå.

😎

Påminner faktiskt om en av mina favvistextrader;

In a manner of speaking, I just want to say

That I will never forget the way,

you told me everything, by saying nothing.

Lite samma sak, säg allt genom att säga inget, glömt mina sånger men sjunger ändå.

lika och ändå inte.

😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.