Jump to content
Annons

Vad tycker ni e den skönaste gitarren?

tightflesk

Recommended Posts

Fender Telecaster är min favorit.

Är även svag för Gibson Les Paul.

Men diggar de flesta modeller av äldre modell däremot nyare varianter tycker jag är fula och har ett barnsligt utseende.

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 63
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Ser inte det snygga hos den :S Men iofs har jag aldrig tyckt om sånna typer av gitarren. Utseendemässigt.

Härligast

FENDER THINLINE ´72

Snyggast

Fender Jaguar/Gibson Les Paul

Äger en Thinline och jag tycker den är fantastiskt vacker 😲

Dela på andra sajter

*Fnys* ahhhh vill oxå ha... Är ju sjukt snygg, och måste ju va helt grym att spela på... Grattis!

jo man tackar! faktiskt, den är väldigt skön att spela. speciellt om du har små/korta fingrar som jag, gitarren är otroligt liten och nätt 😲

jag älskar egentligen allt med gitarren, skulle bara ibland velat ha en riktigt bra gitarr med standardstall, kör standard stämning på gitarren.. vore annars kul med en 7strängad, eller varför inte denna?..

IMG_0913.jpg

Det just sådana här modeller som jag tycker är sjukt fula (sorry).

Dela på andra sajter

Ser inte det snygga hos den :S Men iofs har jag aldrig tyckt om sånna typer av gitarren. Utseendemässigt.

Härligast

FENDER THINLINE ´72

Snyggast

Fender Jaguar/Gibson Les Paul

Äger en Thinline och jag tycker den är fantastiskt vacker 😄

Ja 😆

Sunburst Maple Varianten e otroligt jäkla snygg. Men alla andra färgen spyr jag av. Det har något med det där hålet att göra.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.