Fredrik Karlsson Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Fender Telecaster är min favorit. Är även svag för Gibson Les Paul. Men diggar de flesta modeller av äldre modell däremot nyare varianter tycker jag är fula och har ett barnsligt utseende. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Ser inte det snygga hos den :S Men iofs har jag aldrig tyckt om sånna typer av gitarren. Utseendemässigt. Härligast FENDER THINLINE ´72 Snyggast Fender Jaguar/Gibson Les Paul Äger en Thinline och jag tycker den är fantastiskt vacker 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 *Fnys* ahhhh vill oxå ha... Är ju sjukt snygg, och måste ju va helt grym att spela på... Grattis! jo man tackar! faktiskt, den är väldigt skön att spela. speciellt om du har små/korta fingrar som jag, gitarren är otroligt liten och nätt 😲 jag älskar egentligen allt med gitarren, skulle bara ibland velat ha en riktigt bra gitarr med standardstall, kör standard stämning på gitarren.. vore annars kul med en 7strängad, eller varför inte denna?.. Det just sådana här modeller som jag tycker är sjukt fula (sorry). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonnie Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Ser inte det snygga hos den :S Men iofs har jag aldrig tyckt om sånna typer av gitarren. Utseendemässigt. Härligast FENDER THINLINE ´72 Snyggast Fender Jaguar/Gibson Les Paul Äger en Thinline och jag tycker den är fantastiskt vacker 😄 Ja 😆 Sunburst Maple Varianten e otroligt jäkla snygg. Men alla andra färgen spyr jag av. Det har något med det där hålet att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.