hedvig.s Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 "Mysigt och mysigt...." 😎 Jag undrar kort och gott om någon här har varit medlem på stagepool.se och isåfall om det har genererat några jobb? Hedvig
Fredrik Karlsson Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Jag har använt mig av dem som arrangör och fick in hundratals av kvalificerade ansökningar till mitt projekt, så för mig som arrangör var det bra men för artisterna där är det väl väldigt svårt att få jobb kan jag tänka mig.
hedvig.s Postat 6 januari 2007 Trådstartare Postat 6 januari 2007 Jag har använt mig av dem som arrangör och fick in hundratals av kvalificerade ansökningar till mitt projekt, så för mig som arrangör var det bra men för artisterna där är det väl väldigt svårt att få jobb kan jag tänka mig. Jag förstår... Men som arrangör är det väl gratis att annonsera? För den som söker kostar det ca 150 kr i månaden med en bindningstid på minst 6 månaden & det gör att jag blir lite misstänksam...
Fredrik Karlsson Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Jag har använt mig av dem som arrangör och fick in hundratals av kvalificerade ansökningar till mitt projekt, så för mig som arrangör var det bra men för artisterna där är det väl väldigt svårt att få jobb kan jag tänka mig. Jag förstår... Men som arrangör är det väl gratis att annonsera? För den som söker kostar det ca 150 kr i månaden med en bindningstid på minst 6 månaden & det gör att jag blir lite misstänksam... Jo ar gratis for arrangorer! Jag uppfattar Stagepool som seriosa!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.