Frekvens Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Jag läste en annan tråd om hur man håller ett plektrum. Då kom jag på ett ständigt problem som dyker upp hos mig: Hur håller man en gaffel? När jag sätter mig vid matbordet, och utan tänka stort i hur man håller de båda verktygen, så sitter dom automatiskt i händerna. Men om jag bara kommer på tanken, innan jag plockar upp besticken, så har jag jätteproblem med vad som känns bra. Är det så för någon annan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Samma här! 😮 Jag har inte heller lärt mig hur man använder kniv riktigt. Skitsvårt ju! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Gaffel i vänster och kniv i höger hand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Sluta Gaffla om en sådan Knivig fråga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Sluta Gaffla om en sådan Knivig fråga! Ska vi ligga sked? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Sluta Gaffla om en sådan Knivig fråga! Ska vi ligga sked? Ähh, ska jag hyvla av dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BozoB Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Sluta Gaffla om en sådan Knivig fråga! Ska vi ligga sked? Ähh, ska jag hyvla av dig? Jaha, nu tappade ni mig.. Men man håller väl med händerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Hur håller man en gaffel? Du håller i den lilla pinnen längst ner, så att de två långa skänklarna kan vibrera fritt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Hur håller man en gaffel? Du håller i den lilla pinnen längst ner, så att de två långa skänklarna kan vibrera fritt. Stabilt grepp med båda händerna; en på handtaget, en på skaftet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 dom simmar brevid båtar.. speciellt i disneyfilmer!!!! eller missuppfattade jag allt nu?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 eller missuppfattade jag allt nu?? 😆 Det där var min själ långsökt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Men du skulle ju tagit en val! Vad har man för val när sådana här problem dyker upp? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Men du skulle ju tagit en val! jag vet.. jag är en dålig människa!! 😎😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 eller missuppfattade jag allt nu?? 😎 Det där var min själ långsökt 😛 of course! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Men du skulle ju tagit en val! jag vet.. jag är en dålig människa!! 😎😛 Vet? 😄 Kanske ska börja hänga i bildassociationsleken 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 Men du skulle ju tagit en val! Vad har man för val när sådana här problem dyker upp? 😲 eller en Val-IUM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 jag förstår ingenting längre... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 januari 2007 Dela Postat 5 januari 2007 jag förstår ingenting längre... 😲 inte jag heller.. vad handlade tråden om från början??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.