musik (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Hej! Jag tyckte att det tog fasligt lång tid för vattnet att koka upp här. Satt och gjorde annat samtidigt som jag satt och väntade i en timme eller två. Jag ska göra mig en spaghettilunch nämligen innan jag beger mig iväg. Så för approximativt 23 sekunder sedan så kontrollerade jag spisplattan. Den var inte på. Det kan vara bra att kolla att man satt på spisplattan när man väntar på att vattnet ska koka. :musik
musik (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Min spis är inte alls snabb. Ska jag tolka det som det inte hade haft någon betydelse om du satt igång den överhuvudtaget? 😄
Vallhagen Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Fan va mörkt det är här inne. Och jag som väntat så länge. Kanske ska kolla om jag tänt lampan!
musik (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Fan va mörkt det är här inne. Och jag som väntat så länge. Kanske ska kolla om jag tänt lampan! Jag brukar alltid tända i hallen när jag ska gå iväg för att se om jag har släckt! Seriöst. 😠
Vallhagen Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Fan va mörkt det är här inne. Och jag som väntat så länge. Kanske ska kolla om jag tänt lampan! Jag brukar alltid tända i hallen när jag ska gå iväg för att se om jag har släckt! Seriöst. 😠 Vettigt 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.