Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Sälj hårt, livet är kort.

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Söker efter "APHEX"

Antal träffar: 0

Postat

Hej och välkommen, bra initiativ med presentation!

Jag riktade inga som helst anklagelser mot dig om dolda budskap, däremot din ton i första inlägget som fick mig att söka på nätet och såg att du enligt forumreglerna borde ha en signatur. Låt oss nu lägga detta bakom oss. Välkommen igen!

Postat

Schysst, tack 😉

Man skulle nog ha reggat sig som sitt riktiga namn istället, förväxlingar hör hemma i gamla stumfilmer. Jag PM:ar admin på direkten och ser om det går att ändra.

Postat

Strange Leaf använder du ju som sig på andra håll också, så det är kanske onödigt att ändra - men det kan ju vara bra att ha det riktiga namnet i signaturen för att undvika missförstånd. 🙂

Jag vet ju vem du är efter lång tid på VST-forum, men tänkte inte på annat än Recordista - och då kopplade jag till Henrik direkt - och inte till Stefan, av någon anledning... 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.