Lonian Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 (redigerat) LÅTNAMN: I love mega man ARTIST/GRUPP: Dead zombie GENRE: bitpop LÅTLÄNGD: 2:04 KOMPOSITÖR: Lonian /John Israelsson EV. MEDVERKANDE: John Israelsson INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 STORLEK: 2MB Status: Färdig En Happy Tune skapt för att bli glad. Jag hade lite smått problem med att finna vad jag skulle föra in för lyrics i låten, så jag tog den blå figuren som håller mig varmt om hjärtat Mega Man Your browser does not support the HTML5 audio tag Vad tycks? ILOVEMEGA.mp3 Redigerat 4 januari 2007 av Lonian
Lonian Postat 4 januari 2007 Trådstartare Postat 4 januari 2007 Sådär... Uppdaterade litegrann det som "sjungs" eller talas in =p Synd bara att man inte kunde få till en riktig röst, Däremot är ju Mega Man just en robot ^^
pirateKING Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Detta var ju glatt och trevligt. Låter för mycket högerpanorerat. Den distade rösten låter rätt dåligt. Jag tycker det var trevlig lyssning, men du måste hitta lite fetare melodier för sånhär musik tycker jag 😉 Charmen i gammla megaman hits är inte att det låter 1bit, utan att melodierna är helt fantastiska!
Kraset Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Hoh... vilken ascool liten chip-tune. Det var ju längesen man hörde nåt sån't här. Ger mig C64/Amiga-vibbar från det gamla goda 80-talets demo-scene. Det är för lite sån't här nuförtiden! 😉 Keep it up! /Christian
Lonian Postat 4 januari 2007 Trådstartare Postat 4 januari 2007 =D heehe tackar. Jag gjorde även en liten snabb Musikvido på den. http://www.youtube.com/watch?v=IXAEWFbLCHM ^_____^
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.