Danabacken Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 LÅTNAMN: inget än ARTIST/GRUPP: Danyelo GENRE:Trance... ösigt 😆 LÅTLÄNGD: 1 min KOMPOSITÖR: jag PRODUCENT: - EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 2006\2007 FORMAT: mp3 STORLEK: liten STATUS: Väldigt oklar LÄNK Hej! Tänkte att jag lika gärna kan dela med mig av mina ofärdiga saker. Jag behöver hjälp. Jag sitter lite fast, och vet inte hur jag ska gå vidare med låten. Vad tycker ni? 🙂 \Daniel
Nexustwins Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 (redigerat) Fett intro, basen är riktigt fet kanske lite för dominerande? När låten tar slut slulle jag vilja höra ett fett pad intro, lyssna på tex: Edit: Fet låt 😆 Redigerat 3 januari 2007 av Nexustwins
Pazo Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Jävlar! Som vanligt asfett! Dock känns det som vanligt lite grötigt och om man nu ska jämför med bilder så tycker jag "skärpan" är lite låg 😆
Wernborg Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Fattar inte denna musikstil, men det låter fett i mina öron och kan tänka mig att det funkar på ett dansgolv. Är detta funktionsmusik eller ska det lyssnas på hemma också?
pipedragon Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Detdär gillar jag! håller med Nexus att du ska göra nån fet pad efter å smyga in på melodin under den 😆
Danabacken Postat 3 januari 2007 Trådstartare Postat 3 januari 2007 Tack alla! 😱 Ja, melodier är just det som är problemet här. Det kommer aldrig nån. Ska fortsätta skruva iaf. Wernborg: Funktionsmusik? Äsh, va fanken. Lyssna på det vart du vill. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.