hackeman Postat 14 september 2004 Dela Postat 14 september 2004 nädå, nr 4 och 6 är sparade till er grabbers. Men resten är borta Kom tjugan fram? Skickade den i slutet på förra veckan typ... Haaaaaaaallååååååå?? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 nädå, nr 4 och 6 är sparade till er grabbers. Men resten är borta Kom tjugan fram? Skickade den i slutet på förra veckan typ... Haaaaaaaallååååååå?? 🙂 Vilken jobbig internetbluff, först skriva en låt, väcka intresse och sedan lura folk att skicka 20 spänn. Kan inte bli speciellt bra timintäkt. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 september 2004 Dela Postat 15 september 2004 nädå, nr 4 och 6 är sparade till er grabbers. Men resten är borta Kom tjugan fram? Skickade den i slutet på förra veckan typ... Haaaaaaaallååååååå?? 😆 Vilken jobbig internetbluff, först skriva en låt, väcka intresse och sedan lura folk att skicka 20 spänn. Kan inte bli speciellt bra timintäkt. 🙁 Verkligen. Endast jag + hamma gick på bluffen = 40 kr. Myyyycket jobb för 40 kr. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 17 september 2004 Dela Postat 17 september 2004 Heeey. Har fått denna snygga CD oxå nu! 😎 Säg mig, vad är kopparstick egentligen? Omslaget både ser ut och känns som om det är ritat med blyerts, men så är ju knappast fallet.. 😆 Snyggt är det iaf. Tack! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oski Postat 17 september 2004 Dela Postat 17 september 2004 Jäkligt fint! Jag vill också ha en skiva, har ni slut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 oktober 2004 Dela Postat 2 oktober 2004 Henke, det var verkligen en röjare! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Instämmer med alla ovanstående. Detta var riktigt bra! Den har rullat ett antal gånger nu hos mig! Måste passa på att fråga: Du råkar inte av en händelse känna Stefan Olofsson som gick studiomusikerutbildningen i Piteå för något år sedan? (Såg att du huserade där). /Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henke Postat 5 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 5 oktober 2004 (redigerat) Måste passa på att fråga:Du råkar inte av en händelse känna Stefan Olofsson som gick studiomusikerutbildningen i Piteå för något år sedan? (Såg att du huserade där). Nej det gör jag inte, jag är helt ny här uppe så jag känner bara ett fåtal individer. Mestadels blivande ljudingenjörer... Jag flyttade hit den här terminen och därmed har Samma Kaliber-aktiviteten stagnerat intill obefintlighet här på forumet sedan dess (om ni undrar vad som hände). Fler alster kan ni dock vänta er under hösten, maxmaxmax snickrar enligt uppgifter febrilt där nere i skåneland och själv har jag just fått igång min nyinförskaffade hemstudio... 🙂 Kul att musiken smakade! Redigerat 5 oktober 2004 av Henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 8 oktober 2004 Dela Postat 8 oktober 2004 Oj en blandning av Simon Garfunkel och Cream kanhända. Kul sextiotalspastisch. Skriv mer/spela in mer 🙂 Betyg 5/5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Den här förtjänar att boinkas. Fortfarande ert bästa alster, tyck' ja'. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Ja, den här hade jag missat. Grym! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 och han har FORTFARANDE inte bakat. imposer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Det var ju just det han tydligen hade gjort! 😕 ...näe nu ska jag GÅ och KÄKA dem dära muffinsirnarna som jag har bakade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Det var ju just det han tydligen hade gjort! 😳 ...näe nu ska jag GÅ och KÄKA dem dära muffinsirnarna som jag har bakade... Att man "har bakade" muffins betyder ju inte nödvändigtvis att man bakat dem själv. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Det var ju just det han tydligen hade gjort! 😎 ...näe nu ska jag GÅ och KÄKA dem dära muffinsirnarna som jag har bakade... Att man "har bakade" muffins betyder ju inte nödvändigtvis att man bakat dem själv. 😄 *sssschhhhh* Säg inget.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 21 oktober 2006 Dela Postat 21 oktober 2006 Riktigt bra låt 🙂. Lite mycket störande brus bara 😉. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Det finns en inspelning av den här låten med den dyraste tänkbara utrustning, neumann, lexiconreverb och riktiga trummor ( inte fisketidningar 🙂 ). Henke fick tillgång till ljudingenjörernas A-studio i Piteå så vi drog dit en kväll och gjorde ett hi-end test och med en kille som spelar trummor på riktigt ( och vi tog allt det dyaste och spelade in på/med, viktigt 😉 ) för att jämföra med det här som är inspelat på ett soundblaster och instrument av typen ölburk med sand = maraccas. Men jag vete tusan var låten är och jag har inte hört den sedan dess. Henke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrDweeb Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Jag kan inte ladda ner den 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.