alexandrap Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Namnet var Alexandra och åldern var 15(soon to be 16). Inga intelligenta råd eller erfarenheter att dela med sig av, eftersom jag fastnade för konsten med ljudinspelning för bara ca 6 månader sedan. Musik har dock varit ett huvudämne i mitt liv i många långa år. Spelar gitarr, bas och trummor, även om trummor är mitt huvudinstument och är det instument det jag tillbringar mest tid på. Håller på med ett antal ljudteknik kurser i skolan just nu utöver mina vanliga kurser, och tillbringar en hel del tid i studion där. Har lärare som har mycket erfarenhet av ljudteknik vilket gör min skolgång mycket roligare. Har precis börjat ett nytt projekt med att bygga min egna lilla studio här hemma. Börjar i mycket liten skala, men kommer växa efter hand. Inget mer att säga, förutom att alla ljudtekniker där ute ska akta sig, för om 3 år kommer en som ska ta alla deras jobb 😕
ChromaWoods Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Välkommen då. Så trevligt att du börjat bygga. Kom ihåg: Once you start, it never stops! 😕
ThomasJ Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Välkommen! Säger det samma. Har du väl börjat bygga så fins det ingen hejd:D
Emil Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Härligt att fler och fler tjejer hittar hit, välkommen!
Fidden Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Välkommen hit, ser fram emot att få höra nåt från din hemstudio 😄
JahCrab Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Välkommen! Borås är kanske en fin stad, jag har i alla fall aldrig varit vaken där, tror jag!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.