belsebub Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 (redigerat) LÅTNAMN: Hospitalized ARTIST/GRUPP: Army of ticks GENRE: Hårdrock LÅTLÄNGD: 3.22 KOMPOSITÖR: vi själva PRODUCENT: åsså vi EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.63Mb STATUS: Färdig demo Ja vad tycker ni om mixen från oss Army_of_ticks_Hospitalized.mp3 Redigerat 2 januari 2007 av belsebub
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Mycket mellanregister. Sången är dov och andas inte. Instrumenten ligger en hel del i obalans. Bra grundmaterial inklusive trummorna, en hel del att önska på mixen dock.
Jonnie Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Skön röst. Gött med hatskriket på refrängen 🙂 Passar bra i denna låten trots att jag i övrigt avskyr skrik och gap i låtar. Låten passar din röst 🙂 Lite mycket MID och diskant bara. Inget djup. Eller så e det så genom mina skärmhögtalare det låter dåligt 🙂 Bra panik i slutet
belsebub Postat 4 januari 2007 Trådstartare Postat 4 januari 2007 Det är precis sånt jag vill veta tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.