rankey (oregistrerad) Postat 1 januari 2007 Postat 1 januari 2007 LÅTNAMN: 2 Souls in One ARTIST/GRUPP: Rankey GENRE: Melodisk Trance LÅTLÄNGD: 6.46 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 STORLEK: 9 mb STATUS: Demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Så.. har inte gjort nån trance alls under förra året, dvs 2006, men nu första dagen 2007 tänkte jag "ÄSCH, nu kör vi lite gamla goda grooves!".. och efter 6 timmar från scratch, aningen rostig, utan nån referenslyssning whatsoever, blev jag klar med detta. Inte slutgiltig fil då mina öron är heldöda efter dagen.. lär mixas o justeras nån annan gång 😳
Nexustwins Postat 2 januari 2007 Postat 2 januari 2007 Låter bra, varför sysslar du inte med trance mer? 😆 Du har en given plats på många trance radiostationer, skicka slutmix till mig via www.neradio.se så ska vi se till att den kommer in i playlisten där =). //Nexustwins
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.