Neko Postat 9 augusti 2004 Dela Postat 9 augusti 2004 Ring deras kundtjänst 046-238100 och tryck sen 1. En förutsättning kan vara att det är upptaget och att kundtjänsten är öppen. Känns som om låten är lite gammal... den är inte heller särskilt bra. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 augusti 2004 Dela Postat 9 augusti 2004 Utdrag från: "Vilkem musikspelare använder du?" hammagrella: "En simpel mobiltelefon, ringer upp Telia eller Försäkringskassan och rockar sen loss till deras pausmusik. Inget vidare men man vet vad man får. Kanon. 😏" Pluffo: "Men vad jobbigt när du kommer fram i telefonkön och dem svarar... Nämen, va dum jag är. Det händer väl aldrig? 😉" hammagrella: "...ja, OM det händer så lyssnar jag inte på vad dom säger utan ser det som ett svängigt a capella-solo 😆" ----------- Verkar vara inne med gammal pausmusik 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 9 augusti 2004 Dela Postat 9 augusti 2004 Efter att ha väntat på deras suport i 15 min så spyr jag om jag måste höra denna lå en gång till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.