ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Haha, vad fin du blev! 🙂 :A Vad betyder egentligen den där smileyn? 😲
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Haha, vad fin du blev! 🙂 :A Vad betyder egentligen den där smileyn? 😲 VETDUINTEVAD:AÄR!? 🙂 UT HÄRIFRÅN!! 😄
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Om en liten kort stund kommer Linus posta sin :A-version, men om du vill se den innan dess kan du logga in på msn! 😲
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 (redigerat) Haha, vad fin du blev! 🙂 :A Vad betyder egentligen den där smileyn? 😲 VETDUINTEVAD:AÄR!? 🙂 UT HÄRIFRÅN!! 😄 Säg då...... 🙁 .........................jag tjänar mer pengar än dig! Snorunge! Redigerat 1 februari 2007 av ChromaWoods
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Om en liten kort stund kommer Linus posta sin :A-version, men om du vill se den innan dess kan du logga in på msn! 😲 Jag är på jobbet ju... men jag drar hem nu. 🙂
Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Disco Queen...LETS DISCO! Disco Queen...LETS DISCO! Disco Queen...LETS DISCO! Disco Queen...LETS DISCO! :A
Fidden Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Världens bästa musikvideo? Hej förresten. Precis hemkommen från dag 1 av en 3-dagarslaboration. 8-17 idag. Var helt ok faktiskt, vi fick lägga upp allt själva.
Dingbats Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Yay, nu ska vi spela in en låt med klassen som alla får mixa på egen hand på ljudtekniken! 🙂 Creep med Radiohead ska vi spela in, och alla kommer spela alla instrument de kan så får man välja ut de spår man vill ha när man mixar. Hoppas vi kan fixa så att vi byter strängarna på gitarrerna innan... inte kul att spela in annars 😆
Dark Of Light Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Helst nada... 😛 Dock måste jag städa alldeles snart 🙁 Tömma kattlådan? 😄 Pungen min vän... Pungen.
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jaha den! Den är så skön ju, använder den jämt. 😛 ....fast näe, den där skriver man såhär: \nöjd 😄 \nöjd
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Tömma kattlådan? 😄 Pungen min vän... Pungen. Haha... Låter som en god idé. Hade väl tänkt göra detsamma inom kort, fast jag får nog ta det på egen hand, så att säga.
Micke H Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Vad hände egentligen på MSN? 😄 Pico har lämnat konversationen. Den här konversationen har blivit inaktiv. En del deltagare kommer att tas bort. Zebbe har tagits bort. Det är tillfälliga problem med nätverket och du deltar inte längre i den här konversationen.
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Vad hände egentligen på MSN? 😄 Pico har lämnat konversationen. Den här konversationen har blivit inaktiv. En del deltagare kommer att tas bort. Zebbe har tagits bort. Det är tillfälliga problem med nätverket och du deltar inte längre i den här konversationen. Haha... EN DEL deltagare kommer att tas bort?? Bara sådär, nån här och där lite slumpvis eller vad?
Dingbats Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Fan vad det blir dyrt när man pruttar!! 😄 Bara om man gör det i olämpliga sammanhang
Pico Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Vad hände egentligen på MSN? 😄 Pico har lämnat konversationen. Den här konversationen har blivit inaktiv. En del deltagare kommer att tas bort. Zebbe har tagits bort. Det är tillfälliga problem med nätverket och du deltar inte längre i den här konversationen. Den digitala världen rasade samman när jag lämnade... 😄
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 😄 Jaha den! Den är så skön ju, använder den jämt. 😉 ....fast näe, den där skriver man såhär: \nöjd 😄 \nöjd Gud vad drygt! 😄
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Hmmm. en av våra sångerskor suger visst! Så vi ska kicka henne! 😄 :A
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Hmmm. en av våra sångerskor suger visst!Så vi ska kicka henne! 😄 :A 😄
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Hmmm. en av våra sångerskor suger visst!Så vi ska kicka henne! 😉 :A Suger hon dåligt eller? 😄 Precis 😄
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Hmmm. en av våra sångerskor suger visst!Så vi ska kicka henne! 🙂 :A Suger hon dåligt eller? 😄 Precis 😄 Hon får väl träna hårt eller ta det hårda till sig. Så hon får kanske gå? 😄😉 Nää.. Hon blir kickad!
Recommended Posts