Emulator Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 gäääääääääääsp......kan ju inte sova NU.....jag har ju ledig förmiddag i morgon.....
musik (oregistrerad) Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Idag sa en tjej fel när hon skulle förklara en grej för mig. Det var kul. 😆
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Idag sa en tjej fel när hon skulle förklara en grej för mig. Det var kul. 😄 🙂 Vilken "Cliffhanger" (stava?) 😛 Klipphängare??? 😆
Emulator Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 korrekt stavat tror jag..... men musik....vad sa hon? 😄
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 "Ja...han smörjde, gnodde och han fetta...", sa hon.
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Men sedan började hon i ett par minuter försöka förklara att det inte var en sån fetta hon menade. Helt onödigt. Jag förstod ju ändå.
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Heeej k9! 😄 Techno sunrise var inte techno! PICO: Du kan va ghey! LYNXO: DU också 😄 vet ni? jag har förelsäning om 5.45! 😄 Och jag är småfull! Ska jag vkna då?? NÄÄÄ! har väckaren på 9.00... kommer jag gå upp då? NÄÄÄÄ! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jag har sovit 2-4 timmar i 3 veckor.... Knepigt. Innan dess behövde jag 9-10 timmar, per natt.
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jag har sovit 2-4 timmar i 3 veckor.... Knepigt. Innan dess behövde jag 9-10 timmar, per natt. Jag behöver egentligen 10timmar nu!
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Techo Sunrise Breit: Stava Fan! Dehär var ju asbra! 🙂😄 😄 :D 😄 Jag gillar också matte btw! 😄
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Var finns tråden om Soundborn "det är segt inatt"?
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Heeej k9! 😄 Techno sunrise var inte techno! PICO: Du kan va ghey! LYNXO: DU också 😄 vet ni? jag har förelsäning om 5.45! 😄 Och jag är småfull! Ska jag vkna då?? NÄÄÄ! har väckaren på 9.00... kommer jag gå upp då? NÄÄÄÄ! 🙂 😄 Nej det är klart att de inte är Techno, det är ju halva Fellow diners fast med MYCKET bättre musiker denna gång, då jag är uteurbilden. 😄 är du med i denna asbra musik? 😄
Pazo Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Heeej k9! 😄 Techno sunrise var inte techno! PICO: Du kan va ghey! LYNXO: DU också 😄 vet ni? jag har förelsäning om 5.45! 😄 Och jag är småfull! Ska jag vkna då?? NÄÄÄ! har väckaren på 9.00... kommer jag gå upp då? NÄÄÄÄ! 🙂 😄 Nej det är klart att de inte är Techno, det är ju halva Fellow diners fast med MYCKET bättre musiker denna gång, då jag är uteurbilden. 😄 är du med i denna asbra musik? 😄 Nope! Men felowdiners kommer att låta mera såhär med. Detta är Johan Bodin och några av hans polare. Detta är INTE den bästa låten meddem men det är den första. Däremot så kanske jag kommer at jobba med dem live. Denhär låten var asbra! 😄 har Bodin en släkting som bor i aneby och är gitarrist=
Dingbats Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Gomorron allesammans, ännu en dag har begynnt! (begynnit? begynnat? begunt?)
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Jag hade ingen aning om var du låg i nivå i matten 🙂 Isåfall får du nog MVG! Äsch, jag skojjade ju bara lite med dig! 😄 Mer arg på mig själv ju 🥰
Overkill Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Men Paz! Du måste ju säga hur spelningen gick ju! 🥰
ChromaWoods Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 😄 🙂 😆 Får starta en tråd om det. Varför gör får det? 🥰 Får gör det för att få lamm.
Recommended Posts