Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Vem vet, man kanske skulle kunna hinna med en fika med några trevliga personer 🙂

Om du syftar på mig 😎 så vore det trevligt. 🙂

Jag syftar på alla sexiga varelser i längsta 🙂

och med "längsta" antar jag du menar stockholm... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem vet, man kanske skulle kunna hinna med en fika med några trevliga personer 🙂

Om du syftar på mig 😎 så vore det trevligt. 🙂

Jag syftar på alla sexiga varelser i längsta 🙂

och med "längsta" antar jag du menar stockholm... 😎

Jag ska ju inte direkt till Linköping 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats! Sa du att man skulle undvika Meds eller köpa Meds? Den var ju med på Ginzas rea! 🙂

Undvik för allt i världen! 😎

Lyssnade precis på Neil Young-plattan som kom idag. Cowgirl in the Sand var ju asgrym! 😎🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har tips på några fina Death Cab-plattor? 🙂

http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&searc...rua9qj4ioj0a~T2

plus att det kan vara idé att kolla in postal service också.

Men säg vilka du tycker! De hade ju fått ungefär samma betyg ändå så 😎

Plus några andra sköna indierock/pop-band? 😎

har tyvärr bara hört Plans, och det är ju förmodligen den du hört också, men den är ju ruskigt bra 🙂

Det glädjer mig att du börjat gå över till indiepop, snart kommer du också ge bort dina DT-skivor 🙂

Om du gillar svensk indie, ska du skaffa Kristian Anttila's Innan bomberna... eller allt med honey is cool (karin från the knife's förra band). Eller om du vill vara mer up to date, ska du ju satsa på Ida-Maria. Tror hon finns på myspace. Ja titta här fanns hon.

edit: lite fel titel på anttilas skiva...

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

har tyvärr bara hört Plans, och det är ju förmodligen den du hört också, men den är ju ruskigt bra 🙂

Det glädjer mig att du börjat gå över till indiepop, snart kommer du också ge bort dina DT-skivor 🙂

Om du gillar svensk indie, ska du skaffa Kristian Anttila's innan bomberna faller... eller allt med honey is cool (karin från the knife's förra band). Eller om du vill vara mer up to date, ska du ju satsa på Ida-Maria. Tror hon finns på myspace. Ja titta här fanns hon.

Har inte hört någon med Death Cab.

Ge bort skivor? 😎 Aldrig i livet! 😎🙂

Men jag är inte mycket för svensk musik överhuvudtaget, i synnerhet på svenska då.

Link to comment
Dela på andra sajter

har tyvärr bara hört Plans, och det är ju förmodligen den du hört också, men den är ju ruskigt bra 🙂

Det glädjer mig att du börjat gå över till indiepop, snart kommer du också ge bort dina DT-skivor  🙂

Om du gillar svensk indie, ska du skaffa Kristian Anttila's innan bomberna faller... eller allt med honey is cool (karin från the knife's förra band). Eller om du vill vara mer up to date, ska du ju satsa på Ida-Maria. Tror hon finns på myspace. Ja titta här fanns hon.

Har inte hört någon med Death Cab.

Ge bort skivor? 😎 Aldrig i livet! 😎🙂

Men jag är inte mycket för svensk musik överhuvudtaget, i synnerhet på svenska då.

det är bara anttila som sjunger svenska i mina tips, kolla in ida-maria. Gratis är gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men imorgon är det matteprov. Yippie.

Jag känner mig synsk: Du kommer få VG.

Håll käften. Jag har klantat till mig på de andra två proven och fått VG (fast jag ligger klart och tydligt på MVG under lektionerna och så) men nu ska jag sätta det! Kanske vore bra om man plugagde då. Fast vi håller på med geometri och vi får alla formlerna så då kan man ju inte plugga så mycket! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...