ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter??? Det är ju astufft ju! 😉 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst! Är det "old news"? 🙂 Asballt ju.
Fidden Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter??? Det är ju astufft ju! 😆 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst! Är det "old news"? 🙂 Asballt ju. Lägg in lite smileys också, så blir det ännu roligare 😆
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter??? Det är ju astufft ju! 😆 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst! Är det "old news"? 🙂 Asballt ju. Lägg in lite smileys också, så blir det ännu roligare 😆 Fidden, om jag PM:ar dig mitt jobbnummer, kan inte du skicka nåt sjukt då via sms? 😆 Jag behöver ett gott skratt!
Fidden Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter??? Det är ju astufft ju! 😆 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst! Är det "old news"? 🙂 Asballt ju. Lägg in lite smileys också, så blir det ännu roligare 😆 Fidden, om jag PM:ar dig mitt jobbnummer, kan inte du skicka nåt sjukt då via sms? 😆 Jag behöver ett gott skratt! haha, bra försök, jag förstår mycket väl att du kommer ge min mammas eller din chefs nummer 😛
musik (oregistrerad) Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Gjorde test på sjukhus igår. Generellt sett bra värden för hjärta. Arbetspuls max var t.o.m. extremt bra. EKG måste de räkna på dock, innan svar kan ges. Känslig som fan för bilstrålkastare (ser ut som svetsjus) lider jag dock av fortfarande. Dj**la medicinbiverkningar. 🙂
Pico Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 (redigerat) NI ÄR GHEY! Tidsslöseri at its finest! Redigerat 31 januari 2007 av Pico
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter??? Det är ju astufft ju! 😆 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst! Är det "old news"? 🙂 Asballt ju. Lägg in lite smileys också, så blir det ännu roligare 🙂 Fidden, om jag PM:ar dig mitt jobbnummer, kan inte du skicka nåt sjukt då via sms? 😆 Jag behöver ett gott skratt! haha, bra försök, jag förstår mycket väl att du kommer ge min mammas eller din chefs nummer 😛 Men nej..... du kan ju kontrollera på Eniro för sjutton!
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) Reveal yourself!
Pico Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 (redigerat) 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) Reveal yourself! 🙂 Fått posten förresten? Redigerat 31 januari 2007 av Pico
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) Reveal yourself! 🙂 Visste inte att du var anonym.. 😆 Och eh.... Carl Von Linné hittade hem, förresten. Tack!
Pico Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) Reveal yourself! 🙂 Visste inte att du var anonym.. 😆 Och eh.... Carl Von Linné hittade hem, förresten. Tack! Ahh, vad bra! Tack själv! 🙂
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 NI ÄR GHEY! Tidsslöseri at its finest! WTF?? 🙂😆
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 NI ÄR GHEY! Tidsslöseri at its finest! WTF?? 🙂😆 😆 Känns skönt att veta att det inte bara är jag som vet hur man slösar på värdefull(?) tid. 🙂
Pico Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 NI ÄR GHEY! Tidsslöseri at its finest! WTF?? 🙂😆 😆 Känns skönt att veta att det inte bara är jag som vet hur man slösar på värdefull(?) tid. 🙂 Fast, den tid som slösades var nog mest CPU-tid. Tog inte så jäkla lång stund att göra, renderingen borträknad.
Dingbats Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Stämmer det här enligt er dramaturger, i Enemy of the State: Will Smith är huvudkaraktären, som utvecklas från att inte veta om att han har filmen på sig och att han blir jagad av NSA, till att få reda på det och försöka motverka det. NSA-killarna är de drivande karaktärerna (protagonisterna) som sätter igång händelseförloppet genom att döda han politikern i början (på uppdrag av vem?). Gene Hackman är antagonisten som försöker motverka NSA-killarna så att de inte ska få sin vilja igenom och få tag på filmen. Har inte sett hela än, men verkar det låta bra? 😳
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 🙂 Vissa av er kanske är för unga för att minnas... 😳 Jäkla nostalgi asså.
Linus Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 🙂 Vissa av er kanske är för unga för att minnas... 😳 Jäkla nostalgi asså. Ojoj, den där kände jag ju igen som låt, men hade lyckats förtränga bilderna till den.
Linus Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Linus.... ähum...... mössan.. Har inte internet hemma, och därmed inte min normala avatar här... Får väl sätta dit nån annan bild tills vidare.
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 (redigerat) Linus.... ähum...... mössan.. Har inte internet hemma, och därmed inte min normala avatar här... Får väl sätta dit nån annan bild tills vidare. 😆 Redigerat 31 januari 2007 av ChromaWoods
Recommended Posts