Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter???

Det är ju astufft ju! 😉 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst!

Är det "old news"? 🙂 Asballt ju.

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter???

Det är ju astufft ju! 😆 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst!

Är det "old news"? 🙂 Asballt ju.

Lägg in lite smileys också, så blir det ännu roligare 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter???

Det är ju astufft ju! 😆 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst!

Är det "old news"? 🙂 Asballt ju.

Lägg in lite smileys också, så blir det ännu roligare 😆

Fidden, om jag PM:ar dig mitt jobbnummer, kan inte du skicka nåt sjukt då via sms? 😆 Jag behöver ett gott skratt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter???

Det är ju astufft ju! 😆 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst!

Är det "old news"? 🙂 Asballt ju.

Lägg in lite smileys också, så blir det ännu roligare 😆

Fidden, om jag PM:ar dig mitt jobbnummer, kan inte du skicka nåt sjukt då via sms? 😆 Jag behöver ett gott skratt!

haha, bra försök, jag förstår mycket väl att du kommer ge min mammas eller din chefs nummer 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Gjorde test på sjukhus igår. Generellt sett bra värden för hjärta. Arbetspuls max var t.o.m. extremt bra. EKG måste de räkna på dock, innan svar kan ges.

Känslig som fan för bilstrålkastare (ser ut som svetsjus) lider jag dock av fortfarande.

Dj**la medicinbiverkningar.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså.... visste ni att man kan sms:a vanliga stationära telefoner, eller är det bara jag som är efter???

Det är ju astufft ju! 😆 Man skickar ett sms, typ "Du är så jävla bra, jag älskar dig!" och skickar till sin jobbtelefon, så får man det uppläst av en datorröst!

Är det "old news"? 🙂 Asballt ju.

Lägg in lite smileys också, så blir det ännu roligare 🙂

Fidden, om jag PM:ar dig mitt jobbnummer, kan inte du skicka nåt sjukt då via sms? 😆 Jag behöver ett gott skratt!

haha, bra försök, jag förstår mycket väl att du kommer ge min mammas eller din chefs nummer 😛

Men nej..... du kan ju kontrollera på Eniro för sjutton!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)

Reveal yourself!

🙂

Visste inte att du var anonym.. 😆

Och eh.... Carl Von Linné hittade hem, förresten. Tack!

Ahh, vad bra! Tack själv! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

NI ÄR GHEY!

Tidsslöseri at its finest!

WTF?? 🙂😆

😆

Känns skönt att veta att det inte bara är jag som vet hur man slösar på värdefull(?) tid. 🙂

Fast, den tid som slösades var nog mest CPU-tid. Tog inte så jäkla lång stund att göra, renderingen borträknad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer det här enligt er dramaturger, i Enemy of the State:

Will Smith är huvudkaraktären, som utvecklas från att inte veta om att han har filmen på sig och att han blir jagad av NSA, till att få reda på det och försöka motverka det.

NSA-killarna är de drivande karaktärerna (protagonisterna) som sätter igång händelseförloppet genom att döda han politikern i början (på uppdrag av vem?).

Gene Hackman är antagonisten som försöker motverka NSA-killarna så att de inte ska få sin vilja igenom och få tag på filmen.

Har inte sett hela än, men verkar det låta bra? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 Vissa av er kanske är för unga för att minnas... 😳

Jäkla nostalgi asså.

Ojoj, den där kände jag ju igen som låt, men hade lyckats förtränga bilderna till den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Linus.... ähum...... mössan..

Har inte internet hemma, och därmed inte min normala avatar här...

Får väl sätta dit nån annan bild tills vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...