Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Hade nyss svenskaprov i filmkunskap... vi ska analysera Enemy of the state. Jag har ingen aning om vem som är vem och vad som är vad 😆 Nån som har sett den som vet vilka som är antagonist/drivande karaktär och vad som är huvudkonflikten? Argh kommer högst få G på det här provet.

Grymt bra film! Will Smith och Gene Hackman är väl huvudpersonerna. Huvudkonflikten, om jag minns rätt, är att Will Smith råkar få tag i ett objekt (kommer inte ihåg vad det var) som han inte borde ha fått, och blir jagad av staten, som desperat försöker få tag i honom. Han tar hjälp av Gene Hackman för att kunna fly och bevisa sin oskuld.

Eller hur det nu var, det var länge sedan jag såg den...

Varför googlar du bara inte på den innan provet börjar? 😛

Tack för hjälpen. Jo jag får väl söka lite på den sen när jag kommer hem, imorgon förmiddag ska vi skriva provet...

www.imdb.com !

Fan tack för den, det hade jag glömt! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Hade nyss svenskaprov i filmkunskap... vi ska analysera Enemy of the state. Jag har ingen aning om vem som är vem och vad som är vad 😆 Nån som har sett den som vet vilka som är antagonist/drivande karaktär och vad som är huvudkonflikten? Argh kommer högst få G på det här provet.

Grymt bra film! Will Smith och Gene Hackman är väl huvudpersonerna. Huvudkonflikten, om jag minns rätt, är att Will Smith råkar få tag i ett objekt (kommer inte ihåg vad det var) som han inte borde ha fått, och blir jagad av staten, som desperat försöker få tag i honom. Han tar hjälp av Gene Hackman för att kunna fly och bevisa sin oskuld.

Eller hur det nu var, det var länge sedan jag såg den...

Varför googlar du bara inte på den innan provet börjar? 😛

Tack för hjälpen. Jo jag får väl söka lite på den sen när jag kommer hem, imorgon förmiddag ska vi skriva provet...

Internet Movie DataBase

"It's not paranoia if they're really after you"

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej 😄

Fan! Jag glömde att runka innan jag drog![...]
Men det är väl bara att gå in på en toa och göra det lite snabbt?
Haha. vafan. Kan ju inte göra det i skolan! Haha. De är gay

Men han skrev inte ghey 😄😮

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade nyss svenskaprov i filmkunskap... vi ska analysera Enemy of the state. Jag har ingen aning om vem som är vem och vad som är vad 😄 Nån som har sett den som vet vilka som är antagonist/drivande karaktär och vad som är huvudkonflikten? Argh kommer högst få G på det här provet.

Grymt bra film! Will Smith och Gene Hackman är väl huvudpersonerna. Huvudkonflikten, om jag minns rätt, är att Will Smith råkar få tag i ett objekt (kommer inte ihåg vad det var) som han inte borde ha fått, och blir jagad av staten, som desperat försöker få tag i honom. Han tar hjälp av Gene Hackman för att kunna fly och bevisa sin oskuld.

Eller hur det nu var, det var länge sedan jag såg den...

Varför googlar du bara inte på den innan provet börjar? 😄

Tack för hjälpen. Jo jag får väl söka lite på den sen när jag kommer hem, imorgon förmiddag ska vi skriva provet...

Internet Movie DataBase

"It's not paranoia if they're really after you"

Gud vad du är seg! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej 😄
Fan! Jag glömde att runka innan jag drog![...]
Men det är väl bara att gå in på en toa och göra det lite snabbt?
Haha. vafan. Kan ju inte göra det i skolan! Haha. De är gay

Men han skrev inte ghey 😄😮

Ghey, gay, gey, gej, same shit, different name. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade nyss svenskaprov i filmkunskap... vi ska analysera Enemy of the state. Jag har ingen aning om vem som är vem och vad som är vad 😄 Nån som har sett den som vet vilka som är antagonist/drivande karaktär och vad som är huvudkonflikten? Argh kommer högst få G på det här provet.

Grymt bra film! Will Smith och Gene Hackman är väl huvudpersonerna. Huvudkonflikten, om jag minns rätt, är att Will Smith råkar få tag i ett objekt (kommer inte ihåg vad det var) som han inte borde ha fått, och blir jagad av staten, som desperat försöker få tag i honom. Han tar hjälp av Gene Hackman för att kunna fly och bevisa sin oskuld.

Eller hur det nu var, det var länge sedan jag såg den...

Varför googlar du bara inte på den innan provet börjar? 😄

Tack för hjälpen. Jo jag får väl söka lite på den sen när jag kommer hem, imorgon förmiddag ska vi skriva provet...

Internet Movie DataBase

"It's not paranoia if they're really after you"

Gud vad du är seg! 😮

Meh, mitt inlägg innehåller en direkt länk till den utökade Plot Summaryn för den efterfrågade filmen ju. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill också beställa saker, men jag är fattig just nu... 😄

Beställ dem till en annan adress och kolla deras brevlåda om den kommer! 😄

Jag står vid dörren och väntar på brevbäraren, och när han kommer, så låtsas jag att jag bor där. 😮

EDIT: fast det var ju typ det du sade...förlåt om jag upprepar dig...

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...