Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😱

Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😄

Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳

och vad lär vi oss av det? 😮

Vad har jag gjort på senaste tiden? 😳

Du kallade Pazo för ghey.... han kanske anmälde dig! 😄

Då kan jag anmäla honom för samma sak tusen gånger! Testa att söka på ghey på off topic... 😮

lol....

Standardkommentaren: "Fan va ghey ni är!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Och här kommer ett samlat arkiv över Pazos alla ghey: (-minus några smileys som forumet inte tillåter...)

Fan va ghey ni är!
Fett, fett, fett! Jag är så jävla fet! Jag är så jävla fet att flygplanen använder mig som riktmärke när dom ska navigera!!!

😎

Så ghey var du alltså..

Nä, det början nog fan gå för långt...De e lite ghey att jag är inne å kollar på kilsminket!!
Å jag har beslutskval! så jälla ghey!
:ghey:
Era töntar ni är ghey!
Ghey
Jag tror vi har galna lovsjukan allihopa!

Din ghey!

Jag börjar få lite ont i huvet. Jag sitter nog här lite för mycket.

WWWWÄÄÄÄÄÄ!!!!! 😱😮 :o 😳

NI KAN VA GHEY! 😄

Alltså grabbar!

Så seriöst äre väl aldrig med mig? 😳

Jag är bara lite off sen kuktentan imorse!

Jag åker hem till aneby imöra! 😄 :D

Inte visste jag att du också var biolog. Jag minns min kuktenta, det gick helt okej på den. Kunde alla delar utantill.

Alltså... Ghey!

Fan va ghey ni är!
Link to comment
Dela på andra sajter

Snacka om att jag slösar bort min tid! 😛

Ja och nej, du slösar bort VÅR tid också 😛

Ingen tvingar dig att läsa. 😛

hur vet du det? Om jag kunde, skulle jag berätta om dom sjuhövdade monstrerna med motorsågar, tungspatlar och kanyler som övervakar mig.. men det kan jag inte göra, för då börjar dom med tortyren igen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Snacka om att jag slösar bort min tid! 😛

Ja och nej, du slösar bort VÅR tid också 😛

Ingen tvingar dig att läsa. 😛

hur vet du det? Om jag kunde, skulle jag berätta om dom sjuhövdade monstrerna med motorsågar, tungspatlar och kanyler som övervakar mig.. men det kan jag inte göra, för då börjar dom med tortyren igen 😆

Vänta nu.... tungspatlar? 😛

........resten var fullt normalt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade nyss svenskaprov i filmkunskap... vi ska analysera Enemy of the state. Jag har ingen aning om vem som är vem och vad som är vad 😆 Nån som har sett den som vet vilka som är antagonist/drivande karaktär och vad som är huvudkonflikten? Argh kommer högst få G på det här provet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade nyss svenskaprov i filmkunskap... vi ska analysera Enemy of the state. Jag har ingen aning om vem som är vem och vad som är vad 😆 Nån som har sett den som vet vilka som är antagonist/drivande karaktär och vad som är huvudkonflikten? Argh kommer högst få G på det här provet.

Grymt bra film! Will Smith och Gene Hackman är väl huvudpersonerna. Huvudkonflikten, om jag minns rätt, är att Will Smith råkar få tag i ett objekt (kommer inte ihåg vad det var) som han inte borde ha fått, och blir jagad av staten, som desperat försöker få tag i honom. Han tar hjälp av Gene Hackman för att kunna fly och bevisa sin oskuld.

Eller hur det nu var, det var länge sedan jag såg den...

Varför googlar du bara inte på den innan provet börjar? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade nyss svenskaprov i filmkunskap... vi ska analysera Enemy of the state. Jag har ingen aning om vem som är vem och vad som är vad 😆 Nån som har sett den som vet vilka som är antagonist/drivande karaktär och vad som är huvudkonflikten? Argh kommer högst få G på det här provet.

Grymt bra film! Will Smith och Gene Hackman är väl huvudpersonerna. Huvudkonflikten, om jag minns rätt, är att Will Smith råkar få tag i ett objekt (kommer inte ihåg vad det var) som han inte borde ha fått, och blir jagad av staten, som desperat försöker få tag i honom. Han tar hjälp av Gene Hackman för att kunna fly och bevisa sin oskuld.

Eller hur det nu var, det var länge sedan jag såg den...

Varför googlar du bara inte på den innan provet börjar? 😛

Tack för hjälpen. Jo jag får väl söka lite på den sen när jag kommer hem, imorgon förmiddag ska vi skriva provet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade nyss svenskaprov i filmkunskap... vi ska analysera Enemy of the state. Jag har ingen aning om vem som är vem och vad som är vad 😆 Nån som har sett den som vet vilka som är antagonist/drivande karaktär och vad som är huvudkonflikten? Argh kommer högst få G på det här provet.

Grymt bra film! Will Smith och Gene Hackman är väl huvudpersonerna. Huvudkonflikten, om jag minns rätt, är att Will Smith råkar få tag i ett objekt (kommer inte ihåg vad det var) som han inte borde ha fått, och blir jagad av staten, som desperat försöker få tag i honom. Han tar hjälp av Gene Hackman för att kunna fly och bevisa sin oskuld.

Eller hur det nu var, det var länge sedan jag såg den...

Varför googlar du bara inte på den innan provet börjar? 😛

Tack för hjälpen. Jo jag får väl söka lite på den sen när jag kommer hem, imorgon förmiddag ska vi skriva provet...

www.imdb.com !

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...