Overkill Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😳 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😱 Det sjuka är att jag drömde att en man, som var misstänkt lik Dingbats avatar, pissade mig i näsan! 😮 😮 Hur fan är man lik min avatar?? 😳 Din avatar på huvudet typ, och det gula är näsan.
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😳 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😳 Hahaha! Ja, djävlar. 😱 Fan asså.... finns risk för att det första jag tänker när jag skakar din hand är om du har tvättat dig efter senaste toalettbesöket, med tanke på hur du pissar. Den tanken, i kombination med att jag vet att du vet hur JAG pissar.... ja, djävlar. Jag tror det första vi går göra när vi träffas, är att gemensamt tvätta händerna. 😮
Dingbats Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Grattis Overkillen Det var det torraste skämtet jag har hört på LÄNGE 😳
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😳 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😳 Hahaha! Ja, djävlar. 😮 Fan asså.... finns risk för att det första jag tänker när jag skakar din hand är om du har tvättat dig efter senaste toalettbesöket, med tanke på hur du pissar. Den tanken, i kombination med att jag vet att du vet hur JAG pissar.... ja, djävlar. Jag tror det första vi går göra när vi träffas, är att gemensamt tvätta händerna. 😮 Haha, jaa 😱
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😳 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😱 Hahaha! Ja, djävlar. 😄 Fan asså.... finns risk för att det första jag tänker när jag skakar din hand är om du har tvättat dig efter senaste toalettbesöket, med tanke på hur du pissar. Den tanken, i kombination med att jag vet att du vet hur JAG pissar.... ja, djävlar. Jag tror det första vi går göra när vi träffas, är att gemensamt tvätta händerna. 😄 Haha, jaa 😮 Fast innan det får vi pissa i kors. 😮 Det kommer bli en av de mer underligare kvällarna i mitt liv, tror jag. 😳
Dingbats Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Nej, nu slutar lektionen typ. Kanske är tillbaks på lunchrasten. Ha det bra allihopa! 😳
Fidden Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Grattis Overkillen Det var det torraste skämtet jag har hört på LÄNGE 😳 dra åt helvete 😳
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Ni måste tänka på mig då 😳😱 Vi skålar för din ära. 😳
Overkill Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Alltså, inte när ni pinkar i kors utan annars! 😳
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Alltså, inte när ni pinkar i kors utan annars! 😳 😱😳
Overkill Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Ni måste tänka på mig då 😳😮 Vi skålar för din ära. 😳 Ååh, du är ju bara för gullig 😱
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Ni måste tänka på mig då 😳😄 Vi skålar för din ära. 😳 Ååh, du är ju bara för gullig 😱 😮 :o
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 "Change the inside! ...drink the rain!" Dricka regnet? Vad fan ska det betyda? 😳
Fidden Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 "Change the inside!...drink the rain!" Dricka regnet? Vad fan ska det betyda? 😳 efter din och chromas diskussion vill jag inte veta...
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 "Change the inside!...drink the rain!" Dricka regnet? Vad fan ska det betyda? 😳 efter din och chromas diskussion vill jag inte veta... 😱😳
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😳
Fidden Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😳 Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😳
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😳 Du får smöra för Majken på krogen så kanske han tar bort det. 😳
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😳 Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😱 Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😳 Du får smöra för Majken på krogen så kanske han tar bort det. 😳 Bra idé! 😱
Fidden Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😳 Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😮 Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳 och vad lär vi oss av det? 😱
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😱 Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😮 Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳 och vad lär vi oss av det? 😮 Vad har jag gjort på senaste tiden? 😳
ChromaWoods Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😱 Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😄 Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳 och vad lär vi oss av det? 😮 Vad har jag gjort på senaste tiden? 😳 Du kallade Pazo för ghey.... han kanske anmälde dig! 😮
Micke H Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😱 Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😄 Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳 och vad lär vi oss av det? 😮 Vad har jag gjort på senaste tiden? 😳 Du kallade Pazo för ghey.... han kanske anmälde dig! 😄 Då kan jag anmäla honom för samma sak tusen gånger! Testa att söka på ghey på off topic... 😮
Recommended Posts