Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😳 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😱

Det sjuka är att jag drömde att en man, som var misstänkt lik Dingbats avatar, pissade mig i näsan! 😮

😮

Hur fan är man lik min avatar?? 😳

Din avatar på huvudet typ, och det gula är näsan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😳 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😳

Hahaha! Ja, djävlar. 😱

Fan asså.... finns risk för att det första jag tänker när jag skakar din hand är om du har tvättat dig efter senaste toalettbesöket, med tanke på hur du pissar. Den tanken, i kombination med att jag vet att du vet hur JAG pissar.... ja, djävlar.

Jag tror det första vi går göra när vi träffas, är att gemensamt tvätta händerna. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😳 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😳

Hahaha! Ja, djävlar. 😮

Fan asså.... finns risk för att det första jag tänker när jag skakar din hand är om du har tvättat dig efter senaste toalettbesöket, med tanke på hur du pissar. Den tanken, i kombination med att jag vet att du vet hur JAG pissar.... ja, djävlar.

Jag tror det första vi går göra när vi träffas, är att gemensamt tvätta händerna. 😮

Haha, jaa 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😳 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😱

Hahaha! Ja, djävlar. 😄

Fan asså.... finns risk för att det första jag tänker när jag skakar din hand är om du har tvättat dig efter senaste toalettbesöket, med tanke på hur du pissar. Den tanken, i kombination med att jag vet att du vet hur JAG pissar.... ja, djävlar.

Jag tror det första vi går göra när vi träffas, är att gemensamt tvätta händerna. 😄

Haha, jaa 😮

Fast innan det får vi pissa i kors. 😮

Det kommer bli en av de mer underligare kvällarna i mitt liv, tror jag. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😳

Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😱

Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😳

Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😮

Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳

och vad lär vi oss av det? 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😱

Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😮

Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳

och vad lär vi oss av det? 😮

Vad har jag gjort på senaste tiden? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😱

Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😄

Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳

och vad lär vi oss av det? 😮

Vad har jag gjort på senaste tiden? 😳

Du kallade Pazo för ghey.... han kanske anmälde dig! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan, hur länge ska jag behöva ha 20% på min oväsenmätare?? 😱

Den lär väl inte sjunka, så du vår väl se till att säga något oväsnigt igen om du vill ha förändring 😄

Det är meningen att det ska försvinna om man sköter sig... 😳

och vad lär vi oss av det? 😮

Vad har jag gjort på senaste tiden? 😳

Du kallade Pazo för ghey.... han kanske anmälde dig! 😄

Då kan jag anmäla honom för samma sak tusen gånger! Testa att söka på ghey på off topic... 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...