Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Haha.... ni är så skojjiga. 😮

Jag varnar dig, IRL är jag inte lika rolig... 🙁

😮😄

Ska du få hela vår världsbild att rasera? 🙁

Jag är precis lika kul IRL om inte kuligare! 🙁

Ah, jag är inte så snabbtänkt. Kommer bara på roliga saker om jag får tänka efter... 😆

🙁

Själv brukar jag snacka snoppar knull bajs å kiss lika mkt irl som här 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Haha.... ni är så skojjiga. 😮

Jag varnar dig, IRL är jag inte lika rolig... 🙁

😮😄

Ska du få hela vår världsbild att rasera? 🙁

Jag är precis lika kul IRL om inte kuligare! 🙁

Ah, jag är inte så snabbtänkt. Kommer bara på roliga saker om jag får tänka efter... 😆

🙁

Själv brukar jag snacka snoppar knull bajs å kiss lika mkt irl som här 😆

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, vi berättar om drömmar? Jag drömde att en snygg tjejpolare låg naken i sin säng, dock under ett täcke, och bad mig hämta ut hennes arv hos en advokat. 280:- blev arvodet som advokaten tog.

Mina drömmar är bara marginellt roligare än verkligheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😆 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😮

Det sjuka är att jag drömde att en man, som var misstänkt lik Dingbats avatar, pissade mig i näsan! 😮

😄

Hur fan är man lik min avatar?? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.... ni är så skojjiga. 😆

Jag varnar dig, IRL är jag inte lika rolig... 🙁

😮 :o

Ska du få hela vår världsbild att rasera? 😄

Jag är precis lika kul IRL om inte kuligare! 🙁

Ah, jag är inte så snabbtänkt. Kommer bara på roliga saker om jag får tänka efter... 😆

Men sådär är jag också. Har absolut inga problem att uttrycka mig i skrift, men det är krångligare att få till det i ord när man väl står där på plats. Jag kan vara sjukt tråkig om jag inte är på humör. Men IRL:en kommer bli sjukt rolig tror jag. 🙁 Och sen blir man ju lite rolig om man får några järn innanför västen, så att säga. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.... ni är så skojjiga. 😆

Jag varnar dig, IRL är jag inte lika rolig... 🙁

😮 :o

Ska du få hela vår världsbild att rasera? 😄

Jag är precis lika kul IRL om inte kuligare! 🙁

Ah, jag är inte så snabbtänkt. Kommer bara på roliga saker om jag får tänka efter... 😆

Men sådär är jag också. Har absolut inga problem att uttrycka mig i skrift, men det är krångligare att få till det i ord när man väl står där på plats. Jag kan vara sjukt tråkig om jag inte är på humör. Men IRL:en kommer bli sjukt rolig tror jag. 🙁 Och sen blir man ju lite rolig om man får några järn innanför västen, så att säga. 🙁

I hear ya. Supernintendo får mig fan alltid på gott humör. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG HAR SPELNING IKVÄLL!! 😆 :lol: 😮 :o

Efter den ska jag ÖLA! ÖLA ÖLA ÖLA ÖLA! 😄🙁 :( 🙁 :( !!!

FYFAN VA BRA JAG ÄR! 🙁

FÖLJANDE FEL HITTADES

Du har postat ett inlägg med fler smileys än forumet tillåter. Var vänlig ta bort några smileys från ditt inlägg

Link to comment
Dela på andra sajter

😄🙁

SUCKING ON MY TITTIES LIKE YOU WANTED ME CALLING ME ALL THE TIME NOW BLONDY CHECK OUT MY CHRISSY BEHIND ITS FIN ALL OF THE TIME! 🙁 :(

Nu ska jag dra! 😆

Syns imorgon eller sent ikväll! 😆

HÄÄÄJ! 🙁

HÄÄÄJDÅ 😮 :o

Lycka till 🙁😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😆 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😆

Hahaha! Ja, djävlar. 😮

Fan asså.... finns risk för att det första jag tänker när jag skakar din hand är om du har tvättat dig efter senaste toalettbesöket, med tanke på hur du pissar. Den tanken, i kombination med att jag vet att du vet hur JAG pissar.... ja, djävlar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...