Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Grattis Sebbe! 😉

Jag fick värsta glada överraskningen idag! När jag kom ut ur badrummet i morse stod klockan på 07.42, och jag börjar 08.35 så det var liksom omöjligt att jag skulle hinna tid. Så jag skyndade mig på med kläder och till bussen och försökte fundera ut nån bra ursäkt till varför jag kom tio minuter för sent. Men sen när jag klev av bussen var klockan bara 08.10! 😄 Jag kom i tid med en kvarts marginal till skolan! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😄 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😳

Vad skulle du med skiftnyckel till? Skruva till den? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😄 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😳

Vad skulle du med skiftnyckel till? Skruva till den? 😉

Jag vet inte, och jag vill inte veta... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😆 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😆

Det sjuka är att jag drömde att en man, som var misstänkt lik Dingbats avatar, pissade mig i näsan! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.... ni är så skojjiga. 😆

Jag varnar dig, IRL är jag inte lika rolig... 🙁

😮 :o

Ska du få hela vår världsbild att rasera? 😄

Jag är precis lika kul IRL om inte kuligare! 🙁

Ah, jag är inte så snabbtänkt. Kommer bara på roliga saker om jag får tänka efter... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro det eller ej, men jag drömde om mitt och Chromas pissproblem. 😆 I slutet av drömmen fick jag panik och tog fram en skiftnyckel, men då vaknade jag som tur var... 😆

Det sjuka är att jag drömde att en man, som var misstänkt lik Dingbats avatar, pissade mig i näsan! 😮

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...