Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Fyfasen vad underbart! 😱 Åkte du ensam och träffade vänner där eller hade du vänner med dig?

Man reser ner med en grupp från Sverige så man bekantar sig med folk redan innan man åker. Men jag hade ingen som jag kände sedan tidigare. Dock var min intention redan från början att slippa allt vad Sverige heter, så jag dissade dem och flyttade in i en lägenhet i Sydney där det bodde massa kul folk från olika delar av världen.

Sen träffar man så himla många galna människor på sin färd. På vandrarhem osv.. Blev tillsammans med en brud från Manchester som jag reste lite med i södra Australien, sen bilade jag västkusten med en snubbe från holland (det var en upplevelse i sig att sova två grabbar i en liten Mazda ute i ödemarken) och sen träffade man schyssta människor när jag dök också. Tog två dykcert i Queensland. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan...

Har massor som jag ska göra. Har haft en hel dag ledigt idag att göra det. Bland annat ska en mix till Yllet göras, startade upp logic innan lunch. Medans det laddade (min dator tar lång tid att ladda samplingar ibland), satte jag mig med gitarren och översatte en typ 5 år gammal låt och jag blev så nöjd att jag inte kunde sluta mecka med den... Blev till att stänga ner Ylle-projektet och spela in lite eget istället.

så nu sitter man här med ytterligare en slaskmix som måste göras klart någon gång..

Fan..

(men bra blev det! tror jag.. har itne spelat upp den för nån än, kanske är hemmablind)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyfasen vad underbart! 😆 Åkte du ensam och träffade vänner där eller hade du vänner med dig?

Man reser ner med en grupp från Sverige så man bekantar sig med folk redan innan man åker. Men jag hade ingen som jag kände sedan tidigare. Dock var min intention redan från början att slippa allt vad Sverige heter, så jag dissade dem och flyttade in i en lägenhet i Sydney där det bodde massa kul folk från olika delar av världen.

Sen träffar man så himla många galna människor på sin färd. På vandrarhem osv.. Blev tillsammans med en brud från Manchester som jag reste lite med i södra Australien, sen bilade jag västkusten med en snubbe från holland (det var en upplevelse i sig att sova två grabbar i en liten Mazda ute i ödemarken) och sen träffade man schyssta människor när jag dök också. Tog två dykcert i Queensland. 🥰

Jag säger bara: 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nysningar är typ som oral orgasm.

Innebär det att det är nåt annat än snor som sprutar ur din näsa då? 😉

Jag sa orgasm, inte utlösning! Jag brukar inte få oral (eller vad heter det när det är näsan? Oralsex är ju inte direkt i näsan 😆) utlösning. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fanken! 😆 Lever denna tråd ännu.. Utan Grahn å allt???

Atjii!! 😉

I allra högsta grad! Den rullar väl på med ett par-tre sidor om dagen ungefär. 🥰

Den lever. Och jag lever i den alldeles för mycket egentligen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nysningar är typ som oral orgasm.

Innebär det att det är nåt annat än snor som sprutar ur din näsa då? 😏

Jag sa orgasm, inte utlösning! Jag brukar inte få oral (eller vad heter det när det är näsan? Oralsex är ju inte direkt i näsan 😲) utlösning. 😄

Nasal. Har jag förresten nämnt att jag är bajsnödig? Anal heter det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag tänker jag inte göra ett enda inlägg här!  😲

Lycka till 😏

Men... då kan vi ju passa på att förudmjuka honom så mycket vi kan! 😄 K9, du SUGER verkligen! Du är så jävla VÄRDELÖS! ÅÅÅÅÅH, vad VIDRIG du är!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej, vad har hänt här under januari då? Nån som vill resumera?

Tja, en del nya galningar finns, denna inläggsförfattare.

Pazo, Chroma, Overkill, lynxo och herrarna pratar som om de varit gifta i 30 år 😏

Annars lugnt:)

Link to comment
Dela på andra sajter

FY FAN vad findlandssvenska är SEXIGT!! 😲

ja....kan det vara, framför allt tycker jag att det ofta blir vackert...det talar så artikulerat och tydligt på ngt sät.

Alltså precis som jag skriver fast tvärtom.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

FY FAN vad findlandssvenska är SEXIGT!! 😏

ja....kan det vara, framför allt tycker jag att det ofta blir vackert...det talar så artikulerat och tydligt på ngt sät.

Ja, det också, men framför allt att man blir KÅT! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...