Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Jag använder händerna till att knäcka nackar och klappa katterna

Jag använder fötterna till att sparka in skallar och springa till mammas famn

Och det kanske var dumt men jag tog min pojkvän till diskot

fick stryk av vakterna och drog till Stockholm tog en lina med Vickan, Madde eller nån'

Sa: Vi måste rensa upp i skiten! Bland bovar å banditer!

Och vi börjar med oss…

Idag är det Kristian Anttila för hela slanten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är det Kristian Anttila för hela slanten!

Så jävla skön!

För jag ska köpa pulver för pengarnaaaa

Jag ska ge bränsle åt brrändernaa!

Jag viker flygplan av lagen

Snälla, flyg - flyg, du är fri!

...eller nåt sånt, kommer inte ihåg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej, vad har hänt här under januari då? Nån som vill resumera?

Välkommen tillbaka! 🥰

Eh.... jaoo..... tyyp....

Jag har fått en ny favvosmiley: 😲

...och jag och Lynxo steg in i nån slags eufori när vi upptäckte att vi har samma handikapp, dvs att det bildas två svårkontrollerade strålar när vi pissar.

Sen så... ja. Det gamla vanliga... vulgära felciteringar, mängder med smileys, "wäääää" och sånt. 🙂

Jo just det, jag har hunnit göra ett nytt försök med Tina...... för att dumpa henne igen för nån dryg vecka sen. 🙂

Åsså IRL i sthlm då.

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja alltså.... två strålar per skalle menar jag ju då. Så... fyra totalt. Annars vore det ju inte så märkligt...

Ehh....

😱

Jaså? Jag trodde att du menade att när någon av oss pissade, så bildades det strålar hos oss båda två? 😲

Något osmidigt när man sitter och jobbar och det helt plötsligt börjar...spruta... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Chroma! Åkte du på såndär Work & Travel-grej? 😄

Japp! 😄

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Jag fyller år imorgon! 😄

Coolt! Då grattar jag dig imorgon. Hur gammal blir du, 17? 😱

Vart tog hor-Lynxo vägen? 😱

Vet inte vars den horan tog vägen... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså? Jag trodde att du menade att när någon av oss pissade, så bildades det strålar hos oss båda två? 😄

Något osmidigt när man sitter och jobbar och det helt plötsligt börjar...spruta... 😲

Haha 😄

Ja fyfan, synkade urinblåsor, det vore nåt det! Om man är på dejt...... "Neeej fan inte nu!"

Då får man se till att vara på muggen samtidigt ju. Typ vi får ringa varan närhelst någon av oss behöver lätta på trycket. "Är du redo? Sikta....... nu kommer det!"

Tänk att ha synkade testiklar 😱

Jobbigt att få utlösningar hit och dit när man minst anar det.

"Åååhhhhnnnnh....... Den djäveln, nu fick han till det igen..." 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul! Jag vill också på nått sånt ju! 😱 Var det kul? Var det dyrt? Hur länge var du borta?

Jag var borta hela 2004. Det var inte planerat, skulle bara vara där ett halvår från början, men det var så underbart och så mycket att uppleva att jag bokade om biljetten. Sen var jag i Bankok ett par veckor på hemvägen. 😲

Hmm.. ja, man köper ju ett "paket" och en slags "trygghet" när man fixar visumet via W&T. Man har alltid nån att ringa om det skulle krisa sig med något eller om man behöver råd eller whatever. Fast jag använde typ inte deras tjänster till så mycket... Var bara på välkomstmötet i Sydney när man kom ner och sen hade jag inte mer kontakt med dem, var inne och snyltade på internettet lite bara. Minns inte vad allt gick på.... Men det finns på deras hemsida http://www.worktravel.org

Det är utan minsta tvivel det bästa jag gjort i hela mitt liv hittils. Det förändrar hela ens personlighet och världsuppfattning och syn på andra människor etc. Jag tänker tillbaka på det ofta och minns... och saknar. 😱

Jag säger bara en sak: Do it. Men se till att se så mycket du kan. De flesta svennar som reser ner kör bara en vända uppför östkusten och partajar typ, men det är ett sånt slöseri och man missar så mycket. Har man inte stått mitt i öknen med hundratals kilometer ödemark åt alla håll och bevittnat en soluppgång med ett gäng wallabies som skuttar längs med horisonten, ja då har man missat något väldigt vackert.

Bilder från min resa

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså? Jag trodde att du menade att när någon av oss pissade, så bildades det strålar hos oss båda två? 😄

Något osmidigt när man sitter och jobbar och det helt plötsligt börjar...spruta... 😲

Haha 😄

Ja fyfan, synkade urinblåsor, det vore nåt det! Om man är på dejt...... "Neeej fan inte nu!"

Då får man se till att vara på muggen samtidigt ju. Typ vi får ringa varan närhelst någon av oss behöver lätta på trycket. "Är du redo? Sikta....... nu kommer det!"

Tänk att ha synkade testiklar 😱

Jobbigt att få utlösningar hit och dit när man minst anar det.

"Åååhhhhnnnnh....... Den djäveln, nu fick han till det igen..." 😱

Skulle nog inte vara så illa ändå att helt plötsligt, utan förvarning få utlösning. Helt spontant så känner du en jäkligt skön känsla, och så mår du bra resten av dagen. 😄 Du behöver inte bjuda någon på middag, du behöver inte smutsa ner händerna...

Extra skönt skulle det vara om det hände på en dejt, så kan du imponera på dejten genom att komma två gånger, om man har lite bra timing. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...