Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)

0 medlem(mar):

Varför har jag slutat att existera här? 😄😉

Meh, det hänger väl ihop med att statistiken är åt helvete. Olsberg skrev om det i "Om sajten" igår tror jag det var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken jävla nytta har NÅGON av att göra färgövningar i Illustrator??? 😉

Inte jag iaf, jag är färgblind! 😄

Eller inte så mycket dårå, men lite. Svårt att läsa såna där kartböcker där man ska säga om det är stäpp, halvöken eller såna där svåra nyanser. Sånt kan inte jag se. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)

0 medlem(mar):

Varför har jag slutat att existera här? 😆😉

Meh, det hänger väl ihop med att statistiken är åt helvete. Olsberg skrev om det i "Om sajten" igår tror jag det var.

Ah, såg det precis...

Men hur bevisar man att man existerar? Med hjälp av forumet så kunde jag i alla fall identifiera mig själv som en anonym medlem...men det kan jag inte längre... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken jävla nytta har NÅGON av att göra färgövningar i Illustrator??? 😉

Inte jag iaf, jag är färgblind! 😄

Eller inte så mycket dårå, men lite. Svårt att läsa såna där kartböcker där man ska säga om det är stäpp, halvöken eller såna där svåra nyanser. Sånt kan inte jag se. 😆

Seriöst? Så du ser inte vad jag skriver just nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken jävla nytta har NÅGON av att göra färgövningar i Illustrator??? 😉

Inte jag iaf, jag är färgblind! 😆

Eller inte så mycket dårå, men lite. Svårt att läsa såna där kartböcker där man ska säga om det är stäpp, halvöken eller såna där svåra nyanser. Sånt kan inte jag se. 😛

Seriöst? Så du ser inte vad jag skriver just nu?

Ja. 😄

Vafann..... måste vara nåt skit som fastnat på skärmen... det är något... suddigt där brevid.... vafan. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken jävla nytta har NÅGON av att göra färgövningar i Illustrator??? 😉

Inte jag iaf, jag är färgblind! 😆

Eller inte så mycket dårå, men lite. Svårt att läsa såna där kartböcker där man ska säga om det är stäpp, halvöken eller såna där svåra nyanser. Sånt kan inte jag se. 😛

Seriöst? Så du ser inte vad jag skriver just nu?

Ja. 😄

Vafann..... måste vara nåt skit som fastnat på skärmen... det är något... suddigt där brevid.... vafan. 😄

Har jag nånsin sagt hur mycket jag gillar dig, Chroma? Chroma är en mammaknullare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken jävla nytta har NÅGON av att göra färgövningar i Illustrator??? 😉

Inte jag iaf, jag är färgblind! 😆

Eller inte så mycket dårå, men lite. Svårt att läsa såna där kartböcker där man ska säga om det är stäpp, halvöken eller såna där svåra nyanser. Sånt kan inte jag se. 😄

Seriöst? Så du ser inte vad jag skriver just nu?

Ja. 😄

Vafann..... måste vara nåt skit som fastnat på skärmen... det är något... suddigt där brevid.... vafan. 😄

Har jag nånsin sagt hur mycket jag gillar dig, Chroma? Chroma är en mammaknullare.

Åh, jag tyckejj om dejj mä ju! 😛

...din lilla hynda, jag ska styckmörda dig inne på herrtoan på IRL:en. moahahahah ;P

Link to comment
Dela på andra sajter

Men seriöst, min färgblindhet gjorde mig till en usel melonplockare i Australien... jag kunde ju inte avgöra vilka som var mogna! 😉

Vadå, storleken på melonerna ger väl en större ledtråd än färgen?

(.)(.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men seriöst, min färgblindhet gjorde mig till en usel melonplockare i Australien... jag kunde ju inte avgöra vilka som var mogna! 😛

Melonplockare i Australien? 😉

I've been around... 😆

Du anar inte. Jag har likt Steve Irwin svingat trädormar i banandjungler också. 😄

EDIT: Titta Fidden, där fick du ett upplägg till! Matchboll?

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Men seriöst, min färgblindhet gjorde mig till en usel melonplockare i Australien... jag kunde ju inte avgöra vilka som var mogna! 😄

Vadå, storleken på melonerna ger väl en större ledtråd än färgen?

(.)(.)

Upplägg - SMASH! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...