Pazo Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Nån som vet om man kan köpa en slags "adapter" till mobiltelefonen, så att jag kan koppla in mina vanliga hörlurar i mobiltelefonen? 😄 Alltså från mini-tele till Sony Ericsson-uttaget, vad fan det nu är... 😄 Sony-ericsson mobiler kommer med en sådan ju!
Dingbats Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Jag hittade ett skitcoolt test där man kan se om man är lättlurad. Här! 😄 😄 😄😄
Dingbats Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Elefanten greppar tag om maharadjan med snabeln Långsamt för han honom mot sin mun Inuti kroppen smälts maharadjan ner Nej, nej! skriker han, men ingen hör 😄
Emulator Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 jag vill iallafall ha samplingsskivor...så enkelt, rip to wav så har man sitt bibliotek klart. poof. Lynxo, kommentarer på det?
Dingbats Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Extrema bilar är kul Lite roligt sådär Inte för mycket avgaser då? Nej, det tror jag inte God natt!
Pazo Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Elefanten greppar tag om maharadjan med snabelnLångsamt för han honom mot sin mun Inuti kroppen smälts maharadjan ner Nej, nej! skriker han, men ingen hör 😄 Fan vilken grymm text!
Micke H Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 jag vill iallafall ha samplingsskivor...så enkelt, rip to wav så har man sitt bibliotek klart. poof. Lynxo, kommentarer på det? Nä du, jag avslöjar inte mitt gömställe så lätt. Bra försök, dock. 😄
Pazo Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Nu har jag skrivit en hel grejs om Techno! Skrivit komihåglapparna å allting! :9
Fidden Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Dingbats, kan du inte skriva en låt om hur roligt det är att automatisera bort för höga S-ljud?
Fidden Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Jag hittade ett skitcoolt test där man kan se om man är lättlurad. Här! 😉 Länken funkar inte.
Fidden Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Sådär, jag fixade deadlinen. Nu återstår bara att ta tag i returen när den kommer. läggdags.
Overkill Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Nu har jag skrivit en hel grejs om Techno!Skrivit komihåglapparna å allting! :9 😮
ChromaWoods Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 i början av mars, officiellt. fast jag kommer att "smyga" lite där vissa eftermiddagar innan det. 😲
Pico Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Min fläkt på grafikkortet är död... något jag upptäckte då jag igår skulle undersöka ett konstigt fläktljud. Det konstiga ljudet var dock från nätagget, så den fläkten är tydligen också på G med sin vandring till andra sidan. 😲 Så nu behöver jag alltså ett nytt nätagg och en ny fläkt (fast det blir troligen någon passiv kylning) alternativt ett nytt gfk. 🙂
Micke H Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Min fläkt på grafikkortet är död... något jag upptäckte då jag igår skulle undersöka ett konstigt fläktljud. Det konstiga ljudet var dock från nätagget, så den fläkten är tydligen också på G med sin vandring till andra sidan. 😲 Så nu behöver jag alltså ett nytt nätagg och en ny fläkt (fast det blir troligen någon passiv kylning) alternativt ett nytt gfk. 🙂 :nisse:
Recommended Posts