Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Jag har glömt vilken stil du jobbar med, men fösök dig på en ny stil... Det är alltid kul! 😐

Jag gör redan musik i så många stilar så om jag försöker göra nåt som jag inte brukar så blir det bara CP I HUVET. 😕 Bajs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åååh 🙂 Har lyssnat runt lite på myspace idag och jag säger bara två artister: Sean Lennon och John Frusciante 😄🙂 Lyssna på låtarna de har lagt upp på deras myspace-sidor! Lyssnar på John nu, HAN ÄR JU HELT SJUKT JÄVLA GRYM!

Nej... så bra var han inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åååh 🙂 Har lyssnat runt lite på myspace idag och jag säger bara två artister: Sean Lennon och John Frusciante 😄🙂 Lyssna på låtarna de har lagt upp på deras myspace-sidor! Lyssnar på John nu, HAN ÄR JU HELT SJUKT JÄVLA GRYM!

Nej... så bra var han inte.

D u h a r d å l i g m u s i k s m a k .

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 :D

jag shoppade lite idag! 😄

2 par trumpinnar

1 trumskinn (fel storlek så jag får gå å byta)

1 par "Blammo cheapo shoes: Ninja" skor! 🙂

1 Valient Linne

1 Halsduk

1 H&M Byxor. asläckert!

hihi 🙂

Kostnad?

öhm.. ska kolla...

*tar fram miniräknare*

1279 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte så farligt ändå!

-----

För varje dag som går så inser jag bara mer och mer att min låt "Sitting on a bench" är så jävla bra!! 😄 En av de bästa akustiska låtar som gjorts! 🙂

Njä. det var inte så dyrt. Jag är bra på att hitta asfina grejer till billiga priset! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår att du köper trumskinn, pazo, sånt besvär som du har med blåsor på händerna. Hade det funnits gitarristskinn hade jag behövt köpa sånt, för mina valkar på fingertopparna har dessvärre precis lossnat i en tragisk nagelbitarolycka.

Men jag får väl stå ut med min orginalhud...

edit: synd med storleken förresten.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår att du köper trumskinn, pazo, sånt besvär som du har med blåsor på händerna. Hade det funnits gitarristskinn hade jag behövt köpa sånt, för mina valkar på fingertopparna har dessvärre precis lossnat i en tragisk nagelbitarolycka.

Men jag får väl stå ut med min orginalhud...

edit: synd med storleken förresten.

haha. Men nu när jag har fungerande trumpinnar så är blåsorna inget problem alls. bara den gamla blodblåsan som skaver lite. så jag har plåster på den bara 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår att du köper trumskinn, pazo, sånt besvär som du har med blåsor på händerna. Hade det funnits gitarristskinn hade jag behövt köpa sånt, för mina valkar på fingertopparna har dessvärre precis lossnat i en tragisk nagelbitarolycka.

Men jag får väl stå ut med min orginalhud...

edit: synd med storleken förresten.

haha. Men nu när jag har fungerande trumpinnar så är blåsorna inget problem alls. bara den gamla blodblåsan som skaver lite. så jag har plåster på den bara 😄

Känn dig...*trumvirvel* BLÅST!

Haha, hoho, fattar du? Ja, alltså, blåst...som i...blåsor alltså...

Och sedan trumvirveln...på tal om trumskinn...hoho...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...