Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

😎

Pople passing by...

Fast jag ska nog byta låten.. har inte lust för den nu... hähä

Ladda ner Disco Queen från PoS senaste album istället. 😄

Försöker du få mig att göra olagliga saker pojk!? 😎😮

Ööh....ähum...*host*

Näee.... 😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Har ni nånsin haft en nästan pinsamt dålig lärare? 🙁

Ja, när jag gick på Nackademin fixade min klass (bland andra gissar jag) så att Linuxläraren där blev sparkad. Han var extremt kunnig i sitt ämne men hade total avsaknad av sympati och social kompetens. Han var spydig och sarkastisk och gillade att visa hur överlägsen han var och hur dåliga vi var. När kursen var över så skulle en utvärdering skrivas och skickas till skolledningen. Och gissa hur vi utvärderade honom... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

....sen är det ju alltid lite skrämmande när man upplever att läraren står där framme och ljuger! Hade en lärare som upprepade gånger lärde ut saker som var helt uppåt väggarna fel. Ibland var man ju tvungen att rätta honom, men vissa gånger kändes det bara pinsamt att vara den som mästrar läraren så då lät man det gå. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

....sen är det ju alltid lite skrämmande när man upplever att läraren står där framme och ljuger! Hade en lärare som upprepade gånger lärde ut saker som var helt uppåt väggarna fel. Ibland var man ju tvungen att rätta honom, men vissa gånger kändes det bara pinsamt att vara den som mästrar läraren så då lät man det gå. :rolleyes:

Den lärare jag har kan väldigt mycket, men har GRYMT svårt att göra sig förstådd. Man måste ställa flera frågor för att få henne i rätt riktning, och först då förstår man... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det finns ju en historia om det där med en lärare som alltid kommer ut med ett leende på läpparna från skolans värsta klass. En dag så frågar en annan lärare hur han klarar av det, och han svarar: "Jag lär ungjävlarna fel!" :rolleyes:

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...