Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Jag drömde att jag var tillsammans med Elin i en parallellklass till mig... det var en mystisk dröm... 😉 Vi liksom satt tillsammans och var tillsammans och så, men jag kände liksom på mig att det skulle ta slut snart mellan oss för jag var så osäker på alltihop. Jag var liksom inte riktigt kär i henne, det var liksom mest att jag var ihop med henne för sakens skull kändes det som, lite som i mellanstadiet. Och så visste jag inte vad jag skulle göra, jag tänkte ringa till henne och fråga vad hon gjorde, men jag vågade liksom inte.

Det måste fan vara den sannaste dröm jag har haft på jävligt länge. Alltså inte bokstavligt talat, men liksom att jag kände mig osäker på alltihop. För jag är fan så jävla efter, jag vet inte hur man gör. När det gäller typ... allt 😆 Jag skulle inte klara att vara tillsammans med nån för det skulle bara bli cp, för jag är så himla... efter. Typ.

Så jag nöjer mig med att låtsas att jag är kär i hon som jag drömde om och att vi blir ihop och så. Det kan vara en rolig liten fantasi i nån vecka innan jag tröttnar. Men det känns ändå så himla omoget på nåt sätt...

Link to comment
Dela på andra sajter

😉 Äh, det löser sig säkert så småningom juh... Efter? Vadå efter? Det kanske bara är så djävla enkelt att du inte är mogen för något förhållande just nu!

Eller bara egentligen inte vill... Fast du tror det..?

Inte efter...

DoL

Leg Nuppolog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller bara egentligen inte vill... Fast du tror det..?

Det tror jag inte heller. 🙂

Whaaaadever. Jag vet inte varför jag skrev det där långa inlägget i vilket fall. Kanske som nån slags ersättning för att jag inte har nån dagbok att skriva ner det i. Ni kan bara ignorera det. Nu ska jag gå och skita.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller bara egentligen inte vill... Fast du tror det..?

Det tror jag inte heller. 🙂

Whaaaadever. Jag vet inte varför jag skrev det där långa inlägget i vilket fall. Kanske som nån slags ersättning för att jag inte har nån dagbok att skriva ner det i. Ni kan bara ignorera det. Nu ska jag gå och skita.

förmodligen skrev du det för att det påverkar dej mer än du tror?

varför skulle du vara för efter för att ha ett förhållande?

Jag är ju tvärkonstig, men har både fru och barn

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Whatever som sagt. Vad jag nu menar med det. Men jag menar bara att det känns som att alla andra i min ålder "hänger med" bättre eller vad man ska säga... att jag inte fattar hur man ska göra (OBS! Vagt uttalande!) eller inte vågar vara... normal. Eller nåt. Eller så. Eller eller. Iller.

För att citera Jocke Berg (med risk för att verka emo):

"och då kommer känslan, är jag den enda som aldrig förstår?"

Och DÄR överträffar jag mig själv i patetiskt självömkande pladder!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats: Nu ska vi se... du är typ 17 va? Jag är 26 och jag är fortfarande hopplös! 🙂 Det är lugnt! Brudar kommer, brudar går. Man tror det är 100%, men det är det inte. Börja om, dumpa/dumpas, vältra sig i sorg, och så in i elden igen. Så är det. Så en dag händer det, och allt blir bra. (Hoppas jag iaf! 😆 ) Mitt första seriösa förhållande hade jag i din ålder. Numera känner jag mig rätt avtrubbad och saker går åt skogen jämt och ständigt. Men jag är fortfarande övertygad om att HON kommer, en vacker dag. Vad jag försöker säga är att du har tiden på din sida. Testa, kasta dig in i elden! Det kanske blir jättebra. 🙂 Och går det åt skogen så.. ja. För att använda dina egna ord: Whatever! Det finns så mycket spännande honor där ute. Go get 'em! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Whatever som sagt. Vad jag nu menar med det. Men jag menar bara att det känns som att alla andra i min ålder "hänger med" bättre eller vad man ska säga... att jag inte fattar hur man ska göra (OBS! Vagt uttalande!) eller inte vågar vara... normal. Eller nåt. Eller så. Eller eller. Iller.

För att citera Jocke Berg (med risk för att verka emo):

"och då kommer känslan, är jag den enda som aldrig förstår?"

Och DÄR överträffar jag mig själv i patetiskt självömkande pladder!

thats not even to scratch the surface....du självömkar ju knappt nåt alls:) lugn bara!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...