ChromaWoods Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Äh, jag ställde in vinet men nu kommer det fram igen! Det liksom står där inne, och viskar........ drick mig.... drick mig... 😉
Fidden Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Äh, jag ställde in vinet men nu kommer det fram igen!Det liksom står där inne, och viskar........ drick mig.... drick mig... 😉 Jag har en gammal leverpastej från i fjol i kylen som gör likadant... fast den blir man inte så sugen på att äta.
Fidden Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 hmm, här har jag börjat gå loss på groggvirket som förra helgens gäster lämnat kvar. Blandar min gin med avlagen sprite, blir inte jättegott.
ChromaWoods Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 ....min kväll hittils typ. tar igen förlorade år av inaktivitet på Java-fronten. känns bra att man ska huvudstupa in i skiten igen faktiskt. 😉
Kurt Cobain Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Lilla pelle va på en svenska lektion och dom skulle rimma. Fröken viste att pelle va extremt snuskig och ville inte att pelle skulle få rimma på hennes förslag trots att han haft uppe handen efter varge ord dom skulle rimma på.... Fröken frågade om någon kunde rimma på TITTA, pelle räkte upp handen som vanligt men olle fick rimmet då fröken viste vad pelle skulle svara. Olle svarade Hitta. Nu funderade fröken läääääänge på ett ord som var svårt att rimma med något snuskigt så Pelle kunde få svara. Till slut sa hon till pelle om han kunde rimma på BERG. Pelle tängte lääääääänge men till slut så kom han på det: DVÄRG, som har en 20 cm lång KUK ! 😎 Va en tjej som gick i affären och köpte en liter mjölk, ett litet smörpaket, en portion micromat osv... När hon kom till kassan kollade den manlige kassörksan upp med ett leende och frågade artigt om hon va singel. - Ja, vad får dej att tro det? - Du e så jävla ful !
Dark Of Light Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Äh, jag ställde in vinet men nu kommer det fram igen!Det liksom står där inne, och viskar........ drick mig.... drick mig... 😎 Jag har en gammal leverpastej från i fjol i kylen som gör likadant... fast den blir man inte så sugen på att äta. 😏 JA! Vilken bra idé!!! Drickleverpastej!
Fidden Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Äh, jag ställde in vinet men nu kommer det fram igen!Det liksom står där inne, och viskar........ drick mig.... drick mig... 😳 Jag har en gammal leverpastej från i fjol i kylen som gör likadant... fast den blir man inte så sugen på att äta. 😄 JA! Vilken bra idé!!! Drickleverpastej! Vi kommer bli rika!
ChromaWoods Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=570989 😳
Micke H Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Wow, vad min bröderna Rongedal-tråd blev populär. 😳
Emulator Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 jävlatr! suttit i badtunna, vedeldad, och druckit pilsner, å sen och innan vitt o rött vin samt god whiskey. hemma nu och klara problem med att fokusera på tgbordet 😄 Mysigt småpackad 😳
Pico Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Wow, vad min bröderna Rongedal-tråd blev populär. 😄 Jao, har just spanat igenom programmet. Satan i gatan alltså... 😳 Jag köper ju plattan imorgon liksom, bara de släpper den. 🙂
Emulator Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 mm.....ganska onytker...jävlar vad bra allt låter 😄:D haha
ChromaWoods Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 (redigerat) mm.....ganska onytker...jävlar vad bra allt låter 😱😄 haha Kanon! Då kan du gå in och ge värsta recensionen av min nya låt. 😄 HÄR HÄR HÄR HÄR Redigerat 27 januari 2007 av ChromaWoods
Micke H Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Wow, vad min bröderna Rongedal-tråd blev populär. 😱 Jao, har just spanat igenom programmet. Satan i gatan alltså... 😄 Jag köper ju plattan imorgon liksom, bara de släpper den. 😄 Samma här! 😄
Emulator Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 inte? susch då...själv är jag vimmelkantig men vid mycket gott humör! vad fattass dig?
Pico Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 Buggar mitt msn igen? Chroma fick inte mina mess tidigare idag och nu verkar Pazo inte se vad jag skriver. 😄
Emulator Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 lavalampa rocks,. min dotter äger en 😄 pazo...waht ze fuck is daproblem ? bättre nu?
D Vibe Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 lavalampa rocks,. min dotter äger en 😄 pazo...waht ze fuck is daproblem ? bättre nu? Japp! Fast än så länge är den inte speciellt vacker. Tar lite tid innan den där geggamojjan blir uppvärmd första gången den används tydligen 😄 /Daniel
Recommended Posts