Micke H Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Fan, idag köpte jag Pain of Salvations nya skiva! Fan vad grym den är! Och fan vad skum! Det är rap, det är alternative, det är disco (!!!) och allt emellan... 😆 Finns det något det bandet inte är rädda för att prova? 😄
Overkill Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Nu skall jag gå och köpa folköl och chips. 😆 ska du inte hänga lite i parken också, när du ändå är i gasen? 😄 😄
Overkill Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Fan, idag köpte jag Pain of Salvations nya skiva! Fan vad grym den är! Och fan vad skum! Det är rap, det är alternative, det är disco (!!!) och allt emellan... 😆 Finns det något det bandet inte är rädda för att prova? 😄 https://www.studio.se/index.php?showtopic=36774 😄
Micke H Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Fan, idag köpte jag Pain of Salvations nya skiva! Fan vad grym den är! Och fan vad skum! Det är rap, det är alternative, det är disco (!!!) och allt emellan... 😆 Finns det något det bandet inte är rädda för att prova? 😄 https://www.studio.se/index.php?showtopic=36774 😄 Tack! 😄
Micke H Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Jag tror det har med tummens form att göra. Den liksom fastnar.
Pico Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Nu skall jag gå och köpa folköl och chips. 😆 ska du inte hänga lite i parken också, när du ändå är i gasen? 😄 😄
Pico Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Jag tror det har med tummens form att göra. Den liksom fastnar. AHA! Den minns jag... mornel lyckades dra iväg en Haiku när han försökte förklara tummen-i-ändan-fenomenet!
Micke H Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Jag tror det har med tummens form att göra. Den liksom fastnar. AHA! Den minns jag... mornel lyckades dra iväg en Haiku när han försökte förklara tummen-i-ändan-fenomenet! Fan vilken forumnörd man är! 😆
Emulator Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 jag säger det igen! jag har fyra inbetalningar kvar, sen är mitt studiolån ett minne blott!!! TJOHOPP! 😆
Emulator Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 😆 heh, studiolånent ...tja, dem tar man väl fler o fler av 😳
Pico Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 😎 heh, studiolånent ...tja, dem tar man väl fler o fler av 😆 Jag har betalat allt cash! (Elgura - musicman kopia, E-MU 0404 ljudkort, midi keyboard, PC-högtalare) 😳
Fidden Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Jaha... idag fick man ju mycket gjort på pluggfronten. eller inte. Och värre lär det väl bli, nu kommer man inte kunna få något vettigt gjort förrän man antingen gjort klart låten, eller tröttnat på den. Gör man klart den, lär man dessutom vara inkapabel att syssla med något några dagar därefter också, då man mest sitter och väntar på kommentarer om den.
Emulator Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 så djävulskt skönt att de e helg, och JOBBFRI helg för en gångs skull!
Emulator Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 fidden: sagt det förut...att plugga är att gå omkring med dåligt samvete..konstant 😆 Skål!
ChromaWoods Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Pluggat Java SE hela kvällen.... måste gnugga bort ringrostet. ☺️ Det var tusan längesen man var i svängen såhär. 😉
Emulator Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Nu skall jag gå och köpa folköl och chips. 😉 Vilken låt : "då får jag hellre sparken, tar en kasse till parken, slår mig ner på marken -och öppnar en stark en" ? Den som gissar rätt vinner en målarlåda, som man själv får bekosta inköp och frakt av. ☺️
Recommended Posts