ChromaWoods Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Fan vad jag är bakfull... 😆 Just det, du hade tenta igår eller hur fan var det? 😱 Så är du bakfull som en följd av firande eller misslyckande?
Fidden Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 // Ett inlägg till i den stilen, och du är avstängd! // Inlägget har redigerats av Olsberg kl. 26 January 2007, 01:20 Wow! Vad har jag missat? 😆 EDIT: nu fattar jag... 😱 Hihi, du gick på det 🤪
Micke H Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Fan vad jag är bakfull... 😆 Just det, du hade tenta igår eller hur fan var det? 🙂 Så är du bakfull som en följd av firande eller misslyckande? Jag är bakfull som en följd av ett riktigt jävla...... .... .... .... ASBRA tenta!!!! Det gick så jääävla bra! Fan vad enkelt det var. 😉 Men ärligt, det är inte likt mig att dricka så mycket som jag gjorde. Jag har typ aldrig blivit särskilt full, brukar föredra att hålla mig någorlunda alert... Och jag som ska på praktik-intervju klockan ett... 😉
Micke H Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 // Ett inlägg till i den stilen, och du är avstängd! // Inlägget har redigerats av Olsberg kl. 26 January 2007, 01:20 Wow! Vad har jag missat? 😉 EDIT: nu fattar jag... 🙂 Hihi, du gick på det 😛 Kom på sedan att jag nog inte borde ha kunnat citera texten därunder, att inlägget redigerades av Olsberg... 😆 Jag skyller på att jag är bakfull. 😉
Pico Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 // Ett inlägg till i den stilen, och du är avstängd! // Inlägget har redigerats av Olsberg kl. 26 January 2007, 01:20 Wow! Vad har jag missat? 😉 EDIT: nu fattar jag... 🙂 Hihi, du gick på det 😄 Kom på sedan att jag nog inte borde ha kunnat citera texten därunder, att inlägget redigerades av Olsberg... 😆 Jag skyller på att jag är bakfull. 😛 Menneh.... då är jag också bakfull idag! 😉😎
Micke H Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 // Ett inlägg till i den stilen, och du är avstängd! // Inlägget har redigerats av Olsberg kl. 26 January 2007, 01:20 Wow! Vad har jag missat? 😉 EDIT: nu fattar jag... 🙂 Hihi, du gick på det 😄 Kom på sedan att jag nog inte borde ha kunnat citera texten därunder, att inlägget redigerades av Olsberg... 😆 Jag skyller på att jag är bakfull. 😛 Menneh.... då är jag också bakfull idag! 😉😎 😄
ChromaWoods Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Åh vad jag ska sova i helgen. Fan vad skönt. ☺️
Pazo Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Tja! ☺️ precis hemkommen från att ha varit i stan å fikat! Ska mixa ihop tre låtar å pilla lite! sn är det fest! 😄
ChromaWoods Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 mullvad, vill du ligga under ägg? ☺️ Ja. 🙂 😮 Äckligt. 😄
Dark Of Light Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Vill du knulla mina vader, under DoLs skägg? ☺️ Ja. 🙂 🙂 Slemmigt. 😮 Men mättande..? 😄
Pazo Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 chroma chroma chroma chroma Yes? ☺️ Ville bara fånga din uppmärksamhet! 😄
ChromaWoods Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 chroma chroma chroma chroma Yes? 😄 Ville bara fånga din uppmärksamhet! 🙂 😮 Gick det bra när du jobbade i baren härom dagen då? ☺️ UTS UTS UTS
Pazo Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 chroma chroma chroma chroma Yes? 😄 Ville bara fånga din uppmärksamhet! 🙂 😮 Gick det bra när du jobbade i baren härom dagen då? ☺️ UTS UTS UTS haha. Ja som fan! 🙂 Jag var asgrymm! 🙂
Recommended Posts