Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hejdå! 😄 Nej? 😄 hittat lite sajter nu.....finns ju en hel del, och eftersom man ständigr travar omkring i looserträsket finns det väl ingen risk att nån bryr sig om royalties 😄
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Vad emulerar du? Eller snackar vi Proteus o liknande? 😄
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag är i shoppartagen, men har svårt att bestämma mig...
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nu kom jag och tänka på Morpheus som jag använde i mina tidiga pirat-dagar 😄 Fast jag vet inte varför, Kazaa var ju mycket större 😄
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Skall jag köpa en ny ugn eller en minigris. Båda kommer inte på tal pga den uppenbara risken.
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Skall jag köpa en ny ugn eller en minigris. Båda kommer inte på tal pga den uppenbara risken. mmm, dilemma. En jättestor gris och en minimal ugn kanske? emulator är et fantastiskt nördigt namn i och med att jag tog det efter alla tiders coolaste (nja, ok da) sampler... 😄
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 emulator är et fantastiskt nördigt namn i och med att jag tog det efter alla tiders coolaste (nja, ok da) sampler... 😄 Jao, var det jag var inne på när jag sa Proteus. Fanns väl någon Proteus 2000 eller nåt sånt, hiphopparnas favorit om jag inte minns fel.
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 I waited for you, winterlong You seem to be where I belong It's all illusion anywaaaay 😄
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag borde fan köpa en skiva med Neil Young... men jag har inga pengar... 🙁
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag fyller år snart och jag har önskat mig typ bara skivor 😄 Hoppas jag får massor 🙁
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag fyller år snart och jag har önskat mig typ bara skivor 😄 Hoppas jag får massor 🙁 Vilka har du önskat dig då?
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag fyller år snart och jag har önskat mig typ bara skivor 😄 Hoppas jag får massor 🙁 Vilka har du önskat dig då? Black Sabbath - Black Sabbath Black Sabbath - Heaven & Hell Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Black Sabbath - Technical Ecstasy Counting Crows - Recovering The Satellites Dream Theater - Falling into Infinity Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence Dream Theater - Train of Thought Foo Fighters - Skin And Bones Led Zeppelin - Physical Graffiti Led Zeppelin - The Song Remains The Same Skivor med Mars Volta Skivor med Placebo Skivor med Pink Floyd Skivor med Queen Skivor med Queens of the Stone Age Skivor med Rainbow Skivor med Rage Against The Machine (ej Evil Empire) Red Hot Chili Peppers - By the Way Red Hot Chili Peppers - Live at Hyde Park Red Hot Chili Peppers - Mother's Milk Red Hot Chili Peppers - Red Hot Chili Peppers Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium Red Hot Chili Peppers - The Uplift Mofo Party Plan Skivor med Sean Lennon Skivor med The White Stripes
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Whowwhowhow, det var en lista! 🙁 Skivor med Placebo Se till att du inte får Meds och helst inte Black Market Music, för de är inte så bra. Sleeping with Ghosts och Without You I'm Nothing är klart bäst. Skivor med Pink Floyd Kan man aldrig få för många av! Vilka har du? Jag har själv Atom Heart Mother, Meddle, Wish You Were Here, Animals och The Wall.
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Skivor med Pink Floyd Kan man aldrig få för många av! Vilka har du? Jag har själv Atom Heart Mother, Meddle, Wish You Were Here, Animals och The Wall. Jag har inga 😄 Men jag har lånat Dark Side of the Moon på biblioteket (och nu finns den på datorn av någon anledning 🙁) och så har jag lagt in pappas The Wall 😮
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Coolt 🙁 Meddle, Dark side och The wall är bäst tycker jag (av dem jag har... och Dark side), Wish you were here och Animals kan bli lite tjatiga, och innan Meddle hade de inte hunnit bli så bra än.
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Coolt 😄 Meddle, Dark side och The wall är bäst tycker jag (av dem jag har... och Dark side), Wish you were here och Animals kan bli lite tjatiga, och innan Meddle hade de inte hunnit bli så bra än. skaplig skivlista 😮 Det fanns ett flertal "proteser" med olika samples, korrekt. Hiphopparna hade nån smak för dessa.... fanken vad hårdvarusynthindustrin har tvärdött 🙁
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 I can taste more than feel This burning inside is so real I can almost lay my hands upon the warm glow that lingers on Moved Lifeted higher Moved My souls on fire Moved by a higher love
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Vet ni? 😄 Mamma sa precis att hon hade ett förslag för sommaren: "Vi kanske skulle ha en festivalsommar?" Det kanske betyder att jag kommer till Roskilde och får se RED HOT CHILI PEPPERS!! 😮🙁😛
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Vet ni? 😄 Mamma sa precis att hon hade ett förslag för sommaren: "Vi kanske skulle ha en festivalsommar?" Det kanske betyder att jag kommer till Roskilde och får se RED HOT GRILLKRYDDA!! 😮🙁😛 Grattis ? 😄 Citerar planlöste fler texter: Plans made in the nursery, can change the course of history Remember that. Mum is annoyed, says go and play, dont show your face, stay away all day Should have done that grows up and goes to school such a good boy obeys all the rules mummys proud of that small boy and his infantry Marching around so naturaly Should have done that
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Gratiss, Overiskillisisisis!!!! 🙁😄 Förlåt, jag är överstimulerad. Tentan gick asbra, jag har precis druckit asgott, asstarkt kaffe, och om en halvtimme ska jag dra in till stan och träffa några polare jag inte sett sen högstadiet! 😮😛😄😄
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Gratiss, Overiskillisisisis!!!! 🙁😄 Förlåt, jag är överstimulerad. Tentan gick asbra, jag har precis druckit asgott, asstarkt kaffe, och om en halvtimme ska jag dra in till stan och träffa några polare jag inte sett sen högstadiet! 😮😛😄😄 Kul att tentan gick bra! 🙂 Lycka till med kompisarna dina 😄 :D
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 sjukt...shouldnt skuolle det varit på ett par platser 🙁 jahapp...vad ska alla göra ikväll?
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 sjukt...shouldnt skuolle det varit på ett par platser 🙁 jahapp...vad ska alla göra ikväll? Läs tidigare inlägg!!!!! 😄😮😛😄
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 inser nu att jag inte kan fortsätta ha tangenbordet på det här..mm...sjuka sättet. Måste nog klura ut ngt bättre....
Recommended Posts