Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

DoL, du har ju nyss haft din årsdag här i Längsta!
Jag kan fortfarande inte smälta tanken på att Ernst kan kommat och... 🙁 Ta mig... 😎

🙁 Ernst...

NOJE-08s26-ernst-743_368.jpg

"Här sitter jag och känner in rummet. Åh, kära nån vilken dag, jag är så full...

av intryck.

Det här med att sitta så här och tälja, det är någonting jag tycker är väldigt skönt. Färgen här inne får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.

OJ!!! Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting...

... undrar vad...".

😉😄😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😎

Detta var väl ett lysande exempel på det förstnämnda 🙂

Blev lite irriterad när jag läste det, eftersom jag själv hade tänkt svara "löken". 😛

Jo, jag håller väl med om att det i det här fallet troligtvis är det förstnämda. Men vid andra tillfällen blir jag mindre säker...

Jaja, skön är han i alla fall. 😄

Mjo, musik är ett mysterium för mig också 😆

😎😛

mm.....det är ju inte mitt fel att jag är dum

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😆

Detta var väl ett lysande exempel på det förstnämnda 🙂

Blev lite irriterad när jag läste det, eftersom jag själv hade tänkt svara "löken". 😄

Jo, jag håller väl med om att det i det här fallet troligtvis är det förstnämda. Men vid andra tillfällen blir jag mindre säker...

Jaja, skön är han i alla fall. 😎

Mjo, musik är ett mysterium för mig också 😛

🙂😎

mm.....det är ju inte mitt fel att jag är dum

Det är väl ingen som påstår att du är dum? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

.. och om det går att tolka på det sättet, så var det iallafall inte så det var menat. det jag blev "irriterad" på var att musik stal min dryga kommentar jag tänkte slänga in om lök i bestämd form, trots att man ju förstod att det var midikeyboardet du menade 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

.. och om det går att tolka på det sättet, så var det iallafall inte så det var menat. det jag blev "irriterad" på var att musik stal min dryga kommentar jag tänkte slänga in om lök i bestämd form, trots att man ju förstod att det var midikeyboardet du menade 😄

Tänkte bara skoja tebax lite 😄 Genom att inte förtydliga ironin i det jag skrev me en smiley så missar nog forlk den för mig helt uppenbara ironin (lixom jag missade musiks...) att jag skulle tagit åt mig. Spenderat sista typ halvtimmen (jaja) med att läsa ikapp. JÄVLAR vad folk har postat....

Link to comment
Dela på andra sajter

.. och om det går att tolka på det sättet, så var det iallafall inte så det var menat. det jag blev "irriterad" på var att musik stal min dryga kommentar jag tänkte slänga in om lök i bestämd form, trots att man ju förstod att det var midikeyboardet du menade 😄

Tänkte bara skoja tebax lite 😄 Genom att inte förtydliga ironin i det jag skrev me en smiley så missar nog forlk den för mig helt uppenbara ironin (lixom jag missade musiks...) att jag skulle tagit åt mig. Spenderat sista typ halvtimmen (jaja) med att läsa ikapp. JÄVLAR vad folk har postat....

EN till som läser ikapp 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

.. och om det går att tolka på det sättet, så var det iallafall inte så det var menat. det jag blev "irriterad" på var att musik stal min dryga kommentar jag tänkte slänga in om lök i bestämd form, trots att man ju förstod att det var midikeyboardet du menade 😄

Tänkte bara skoja tebax lite 😄 Genom att inte förtydliga ironin i det jag skrev me en smiley så missar nog forlk den för mig helt uppenbara ironin (lixom jag missade musiks...) att jag skulle tagit åt mig. Spenderat sista typ halvtimmen (jaja) med att läsa ikapp. JÄVLAR vad folk har postat....

EN till som läser ikapp 😄

hehe 🙂 Sitter och försöker få tag i coola samplingar...typ brusig kortvägsradio, konstiga tal, gamla radiosändningar etc....

vart hittar man?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...